, , , ,

Aylık Rapor | Haziran 2020


Merhaba! Haziranın aylık raporuyla buradayım 🙋 Ne zamandır eski halime dönme çabası içindeydim, bu ay o yolda olduğumu hissettim ve sanırım iyi kötü bir düzen oturttum. Birikmiş yorumları yazdım, kitap okudum ve hatta bitirdim. Üstüne, dizi-film araştırıp ufak bir izleme listesi bile oluşturdum 😏 Çok yakında, dizili filmli yazılarla, tam anlamıyla geri dönmüş sayacağım kendimi 😇

Haziranda Saga'nın altıncı cildini okuyup bitirdim. Nasıl da özlemişim şunları, anlatamam 😊 Beşinci cildi okuyalı biraz olduğundan ve iki cilt arasında kurgusal açıdan da yıllar geçtiğinden, önceki ciltleri şöyle bir karıştırmam gerekti. Yine de çok keyifli bir okuma yaptım. Hikâye öyle bir yerde kaldı ki, devamını merakla bekliyorum 😲 Umarım Marmara Çizgi arayı çok açmadan serinin diğer ciltlerini bizlerle buluşturur.

Bu arada Saga'yı, ilk beş cildini dikkate alarak incelemiştim. O yazıya buradan ulaşabilirsiniz.

Haziran ortası gibi internetle alakalı sorunlarla uğraştım ve bu, bir hafta kadar sürdü. İnternetsiz geçen bu günleri e-book okuyarak değerlendirdim. Uzun zamandır elime almadığım Red, White & Royal Blue'yu bitirdim. Yani haziranda bir değil, iki kitap bitirdim 😎 Aman, tahtaya vurayım 😄 Bu kitabın incelemesi gelir mi, emin değilim... Çevirisi çıkar da okursam, bir ihtimal yazarım... Olur da yazmazsam diye, kısaca şunları söyleyeyim: Kitabı, GR'in yılın en iyi kitapları ödülünün adaylarında görmüştüm ilk önce. Sonra bir baktım, bu kitap iki kategoride de birinci olmuş. Merak ettim ve okudum. Amerikan seçim sistemi hakkında çok fazla bilgim olmadığından, ara ara sıkıldığım oldu. Kafa dağıtmalık, eğlenceli ve azıcık da şaşırtıcı bir kitap arayanlara tavsiye ederim 👍

Onun dışında İlyada'ya devam ediyorum. Kitap beklediğimden daha ağır geldi, o yüzden gıdım gıdım okuyorum. Bir de benim Agamemnon'la bir sorunum var gibi; kendisi dizelerde ne zaman boy gösterse bütün hevesim kaçıp gidiyor, söylediklerini okumak dahi istemiyorum. Truva Savaşı ile ilgili okuduğum diğer kitaplarda, yazılarda da sevmezdim ben bu karakteri. İlyada'yı okuyanlar veya Agamemnon'u bilenler, bu adam hakkında düşündüklerini yorum olarak yazabilir mi acaba? Bende mi bir sorun var; yoksa şu adam cidden itici, sinsi, bayağı, evlat olsa sevilmez biri mi?

Birtakım sanatsal projeler halen aklımda, fakat bu sıcaklardan dolayı ne elime fırça alasım geliyor ne de yeni bir şeylere başlayasım... Bunları sonbahara bırakacağım galiba; yarım bıraktığım bazı projeleri de o sırada yavaş yavaş tamamlar, yenilerine hazırlanırım diye düşünüyorum.

Siz haziran ayını nasıl geçirdiniz, neler yaptınız?

post signature
Paylaş:

3 yorum:

  1. Devam etmeni tavsiye ederim 👍 Teşekkürler, hepimiz için güzel bir ay olur umarım 😊

    YanıtlaSil
  2. İlyada'yı 2 yıl önce Humanities&Civilizations dersimizde işlemiştik ve bence de Agamemnon manipülatif bir pisliktir 😂 Achilles'inde ondan aşağı kalır yanı yok gerçi ama artık İlyada'yı bayağı bir unutmuşum o yüzden çok yorum yapamayacağım... Umarım Temmuz ayın istediğin gibi geçer 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Agamemnon konusunda yalnız olmadığımı görmek sevindirdi beni 😄 Umarım hepimiz için güzel geçer 😇

      Sil