, ,

Kitap Alışverişi | 21


Bir alışveriş yazısıyla daha herkese merhaba 🙋 Alışveriş yapmamak için direndim o kadar, ama nafile... Kardeşim kitap alacağını söyleyince, ben de 3-5 bir şeyler attım sepete 😁

Alışverişi eskiden Okuoku olarak bilinen Kitapsepeti'nden gerçekleştirdik. Son bir haftadır evin internetinde sorun olduğundan alışverişin takibini yapmakta zorlandım. Ama sipariş verme ile kargoyu teslim alma arasındaki süreyi göz önüne alınca, zaman konusunda herhangi bir sorunla karşılaşmadığımı söyleyebilirim.

Paketleme de fena değildi. Gerçi, kutuyu açar açmaz karşılaştığım balonlu naylonu kitapların üstüne öylece bırakmak yerine etrafına sarsalardı, daha iyi olabilirdi bence 😄 Yine de kargoma balonlu naylon koydukları için seviniyorum.

Bu arada, bu benim Kitapsepeti'nden yaptığım ilk alışverişti. Daha önce Okuoku'dan defalarca alışveriş yapmıştım ama firma değiştikten sonra buradan kitap almaktan çekinmiştim nedense. Memnun kaldığım bir alışveriş gerçekleştirdiğim için buradan alışveriş yapmaya devam etmeyi düşünüyorum. Özellikle de Kitapsepeti her alışverişine, kendilerine ait bu tatlı mı tatlı ayraçlardan koyarsa 😍

Gelelim aldıklarıma... Geçenlerde Find Me'nin çevirisinin çıktığını görmüştüm. Çevirmen değişikliğine gidildiğini fark ettiğimde, kitabı alınacaklar listemin tepesine koydum. Bir ara kitabı almamayı aklımda geçirsem de merakıma yenilip almış bulundum 🤷

Tolkien'ları ise eksikleri tamamlamak için aldım. Bunları çıktığından beri almayı planlıyordum aslında fakat okumayı istediklerimi almayı tercih ediyordum hep. Bu kitaplar çıkalı bayağı olduğundan, tükenir endişesiyle bu alışverişimde alayım artık dedim.

Saga'nın 6. cildini almak ne zamandır aklımdaydı. Fırsat bulmuşken onu da aldım. Sanırım içlerinden ilk okuyacağım Saga olacak. Bu sayede, yerlerde sürünen yıllık okuma hedefime az da olsa yaklaşmış olacağım 😬

Diğer 3 kitap ise Kitapsepeti'nin 200 lira üstü alışverişe verdiği hediye sete ait... İçlerinden İyi Kız'ın arka kapak yazısını okudum, kitap ilgimi çekti. Belki o kitabı okuyabilirim ama diğerlerini okur muyum, emin değilim...

post signature
Paylaş:

6 yorum:

  1. keyifli okumalar , Rüzgarı Dizginliyen Çocuk adlı kitabı yeni okudum , anlatım dilinde sorunlar olsa da etkileyici bir hikayeydi bence ... sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, o kitaba da bir bakayım ben 😊

      Sil
  2. İyi Kız'ı birkaç yıl önce okumuştum hoşuma gitmişti. Sadece sonunu tam anlayamadığımı hatırlıyorum 😂

    YanıtlaSil
  3. Ben de kitaplarımı Okuoku'dan alıyordum ama el değiştirdikten sonra alışveriş yapmadım. Uzun bir süre kitap almak istemiyorum. Alacağım zaman Kitap Sepeti'ni tercih ederim.

    200 liralık alışverişe üç kitap mı hediye ettiler? Çok iyiymiş. Ben de toplu alışveriş yaparım genelde, bu kampanyalarından yararlanayım.

    Hepsini iyi günlerde okuman dileğimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alışveriş yapacağım için siteyi bir süre bayağı yakından takip etmiştim. Haziran boyunca üçlü kitap setlerini dönüşümlü olarak kampanyada tuttular. Sanırım her hafta değişiyordu bu setler...

      Teşekkür ederim 😊

      Sil