, , , ,

2020 Yılının En İyileri!


2020'nin son gününden herkese merhaba 🙋 Yeni yılınızı şimdiden kutluyorum! Mutluluk dolu, sağlıkla geçireceğimiz, güzel bir 2021 bizleri bekliyordur umarım ✨

Her ne kadar son zamanlarda başımı kaşıyacak vakit bulamasam da artık gelenek haline gelmiş bir en iyiler yazısı için buraya geldim 😊 2020 yılı tüm düzenimi darmaduman eden, beni sudan çıkmış balığa döndüren bir yıldı. Sürekli bir şeylere yetişme, bir şeyleri yetiştirme telaşındaydım. Yeni şartlara uyum sağlamaya çalışmak, benim bütün enerjimi tüketti. Fakat bu senenin bana kattığı şeyler de olmadı değil... Kendimi daha iyi tanıdığımı ve farkındalığımın arttığını düşünüyorum. İstediğim kadar kitap okuyamasam, dizi-film izleyemesem de 2020'yi iyi-kötü bir şekilde arkamda bıraktığım için mutluyum 😇 

Okuduklarımın ve izlediklerimin az olması nedeniyle, geçen sene yaptığım gibi, bu sene de en iyiler listemi kategori başına 3 eserle sınırlandırdım. Bu sene okuduğum en iyi 3 kitabı, izlediğim en iyi 3 dizi ve filmi listeledim. Ancak bu sefer bilgilendirici açıklamalar yazmadım. Sadece en iyiler listemi buraya bırakıp kaçıyorum, yüksek lisans projemin başına dönmem gerekiyor çünkü 😔


Okuduğum En İyi 3 Kitap

1. The Song of Achilles - Madeline Miller


2. Sandman - Neil Gaiman


3. Saga, Cilt 6 - Brian K. Vaughan & Fiona Staples



İzlediğim En İyi 3 Dizi

1. Fleabag


2. Dark


3. Bodyguard



İzlediğim En İyi 3 Film

1. Shaun of the Dead


2. John Wick 3


3. Enola Holmes



post signature
Paylaş:

9 yorum:

  1. Hiç ortak olan yok maalesef. Bu arada blogun yeni hali çok güzel olmuş. Mutlu seneler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sene tutar belki 😇 Teşekkür ederim 😊

      Sil
  2. Ben de bu ara doktora tezimle uğraşıyorum, projende başarılar! Ve mutlu, sağlıklı yıllar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, sana da kolaylıklar diliyorum 😊

      Sil
  3. Tezin için kolaylıklar diliyorum.

    Fleabag'i çok merak ediyorum. İzleme listemde. Dark'ı da çok sık duyuyorum. Uygun bir anımda izleyeceğim.

    Yazını geç okuduğum için yeni yıl kutlamam da geç kaldı. Mutlu yıllar :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Geç olsun, güç olmasın 😊

      Sil
  4. Elinize sağlık türkçe böyle kaliteli sayfalar bulmak gerçekten zor .
    takipteyimm
    sitem hakkıdna görüşlerinizi bekliyorum
    Kitap dizi film İnceleme sitem için
    Libereji.com

    YanıtlaSil
  5. Enola Holmes'u ve elbette Wick'i çok sevdim. Güzel tercihler!

    YanıtlaSil
  6. Tavsiyeleriniz için teşekkürler Dark ayrı bir seviyorum almanca altyazılı olarak :)

    YanıtlaSil