, ,

Yorum Cadısı 8 yaşında!


Dizi izlemeye kaptırmışım kendimi, blogun yeni yaşını kutlamayı unutmuşum 😬 Zaten geçen sene de kutlama yazısını yazmayı unutmuştum, taa ne zaman hatırlayınca kalmıştı öyle... Ama bu sefer, Yorum Cadısı'nın 8. yılının ilk gününde yazıyorum, kutluyorum!

Dün, Yorum Cadısı'nı açalı 8 yıl olmuş. 8 yıl! İnişli çıkışlı 8 koca yılı devirmişiz, vay be! Blog açmak istediğim, adını ne koysam diye düşündüğüm zamanları hatırlıyorum da... İyi ki üşengeçliğimi bir kenara koymuşum ve blog açmışım. Yorum Cadısı sayesinde birçok güzel insan tanıdım, yeni arkadaşlar edindim, kuvvetli dostluklar kurdum, kendimi ve umuyorum ki başkalarını da geliştirdim.

Desteğiniz, tavsiyeleriniz ve yorumlarınız için teşekkürler 😇 Birlikte büyüdüğümüz, geliştiğimiz, öğrendiğimiz daha nice güzel senelerimiz olur umarım 🤗


post signature
Paylaş:

3 yorum: