, , , ,

Aylık Rapor | Ocak 2020


Yenilenmiş bir aylık rapor yazısıyla herkese merhaba! Geçen seneden beri bu yenilemeyi gerçekleştirmek aklımdaydı, son birkaç aydır da tasarımı değiştirip geri dönmeye çalışıyordum. Yeni yıl, yeni başlangıçlar diyerek ocakta yeni tasarımla bu sefer tam olarak geri döndüm 😏

Ocak ayını, blogun eksikliklerini tamamlamakla geçirdim. Bu yeni temaya alışmaya çalışıyorum halen... Bu tasarımda gözüme takılan ufak noktalar oluyor; onları düzeltiyorum, değiştiriyorum. Eski temayı kullanırken yazdığım yazıların puanlama, renk, başlık gibi tasarım ögelerini bir öncekinde yaptığım gibi değiştirmekle uğraşmayacağım. Hem buna vaktim yok, hem de önceki temadan kalan bu birkaç ayrıntıyla eski tasarıma bir selam çakmak istiyorum 😊

Bir yandan böyle, blogun orasını burasını kurcalıyorum; bir yandan da geçen senelerin incelemelerini yazıp blogu, şu anki okuduklarıma yetiştirmeye çalışıyorum. Bu yüzden ocağı hiç kitap bitirmeden geçirdim; fakat az da olsa okumaya devam ediyorum 😉 Find Me ile The Song of Achilles'i okuyorum, ikisi de kitaplığımda e-book şeklinde bulunuyor. Find Me'yi çıkar çıkmaz, bir arkadaşım vasıtasıyla edinmiştim. Dayanamayıp sonunu okuduktan sonra, kitaba en başından başladım; bu okumayı ise sindire sindire yapıyorum. Samuel'in kısmını sonunda bitirdim, büyük bir keyifle Elio'nunkini okuyorum bu aralar 😍 TSOA'i bitirmekte ise direniyorum, o sonu okumazsam hiç yazılmamış olacak sanki de... Şu ikisinin incelemesini, CMBYN'de yapacağım gibi yazmak istiyorum; çevirilerini de okuduktan sonra, kitapları ya çeviri ya da orijinal eser üzerinden yorumlayacağım.

Aynı şekilde, yeni bir diziye de başlamadım ve ocak ayını filmsiz geçirdim. Arada sırada favori dizilerimden sevdiğim bölümleri açıp izliyorum. Onun dışında bütün dikkatimi, enerjimi şu kitapların yorumlarını yazmaya odakladım; şimdilik iyi gidiyorum bence. Bu hızla gidersem ilkbaharda, kitabı bitirdikten hemen sonra incelemesini yazıp paylaştığım o eski formuma dönebileceğim 🙌

Geçen senenin ajanda fiyaskosundan sonra, kafama göre takılmayı düşünmüştüm. Ama sorunun bende değil, ajandada olduğunu fark edince ajanda kullanmaya bir şans daha vermek istedim 😄 Daha minimalist, sade ve beni kısıtlamayacak bir ajanda buldum; onu kullanıyorum. Henüz ajanda alışkanlığını oturtamadım, arada not almadığım da oluyor; ama zamanla bunu günlük yaşamımın bir parçası haline getireceğimi umuyorum 😌

İncelemeler dışında başka yazılarla da burada olmak istiyorum; aklımda birkaç fikir var, umarım önümüzdeki aylarda bunları gerçekleştirebilirim.

Ocakta yazdığım tüm yazılara, kitap yorumları da dahil, buradan ulaşabilirsiniz.

Siz ocak ayını nasıl geçirdiniz, neler yaptınız?

post signature
Paylaş:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder