, , , , ,

Yorum: Grimm - Season 2, Episode 13


Grimm de uzun bir aradan sonra dizi dünyasına dönenlerden. Hatta normal sezon arasından daha uzun bir zaman -yaklaşık üç buçuk ay- boyunca bu diziyi bekledim. Dizinin sezon arası vereceğini duyunca yıkılmıştım zira olaylar öyle bir yerde bırakılmıştı ki... Bugün ise yeni bölüm geldi ve ben de keyifle -daha çok hayret nidaları ile :D- izledim.
Devamı spoiler içerir.
  • Geçen bölümlerde ne olduğunu pek hatırlayamasam da yeni bölümde gelişen olaylarla birlikte hafızam tazelendi. En büyük merakım Juliette-Captain Renard ikilisine ne olacağıydı. Nick, Monroe vasıtasıyla Juliette-Captain ikilisini öğrenmişti ve bölüm burada bitmişti. Devamını sonraki bölüme bırakan senaristlere demediğimi bırakmadım, üstüne bir de aranın olacağını öğrenince... Neyse, bölüm yorumuma geçiyorum ;)
  • Nick'in ilişkiyi öğrenmesinin ardından, grubun Captain'ın herhangi bir adam olmadığını ne zaman anlayacağını merak etmiştim ki bu olay da sonraki bölüme sarkmadı ve Captain'ın Portland'daki royal olduğunu anladılar. 
  • Nick'in Captain'la işbirliği yapması beklemediğim bir şeydi ama iyi oldu bu. Hem Nick hem de Captain çoğunlukla kendi türlerine göre farklı davranabilen kişiler. Bence Captain'ın Nick'in-sırrını-bilenler-grubuna resmen katılması harika oldu :)
  • Captain'ın ne olduğu dizinin başından itibaren büyük bir sır gibi saklanmıştı. Uluslar arası yapılan telefon konuşmaları, diğer Wesen'lerle gizli gizli buluşmalar ve bu buluşmalarda Wesen'lerin Renard'a duydukları saygı ve korku... Aklımda adamı koyabilecek o büyüklükte bir tür kalmamıştı, belki bir Grimm olabilirdi. Gerçi kraliyet ailesinde Grimm'in yeri olmazdı herhalde ama Nick'in Renard'ı henüz keşfedememiş olmasını ve Wesen'lerin korkusunu ancak bu açıklayabilirdi. Captain'ın yarı Hexenbiest olduğunu öğrenmek bende büyük hayal kırıklığı yarattı. Bana göre, Captain'in o karanlık cazibesi ve karizması tuzla buz oldu. Gerçi, adamın kraliyetten sayılması bu durumu birazcık kurtarıyor gibi :/
  • İlk gördüğüm andan itibaren Adalind'e karşı hiç de hoş olmayan duygular besliyordum. Bölümün sonunda kızın neyin peşinde olduğunu öğrenince bu duygular daha da arttı. Nick'in annesinin izinden gidip Adalind'i en kısa zamanda Bayan Schade'in yanına yollaması dileğimle :D
post signature
Paylaş:

2 yorum:

  1. Adalind ile rick ilişkisi hakkında ne düşünüyorsun? ben daha oraya kadar gelemedim ama resimleri gördüm deli oldum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onların arasını yapacaklar gibi gözüküyor, ortada bebek filan da var ya :/ Çok sıcak bakmıyorum ben bir Grimm'le Wesen'ın ilişkisine, ancak uysal bir Wesen olursa yürür Grimm-Wesen ilişkisi ki Hexenbiest gibi resmen cadı bir Wesen'le biraz zor... Adalind şimdilik iyi gibi, az biraz sevmeye başladım karakteri ama asıl olayları Hexenbiestliği geri gelince göreceğiz gibime geliyor :)

      Sil