, , , ,

Aylık Rapor | Mayıs 2021


Mayısın son gününden herkese merhaba 🙋 Günlerimi bilgisayar oyunlarıyla, müzik dinleyerek, yemek yaparak geçiriyorum; mayısı da bu şekilde geçirdim. Ne zamandır kitap okuyamıyordum, okuyasım gelmiyordu. Ama o isteksizliği bu ay kırdım ✊ Biri çizgi roman olmak üzere iki kitap bitirdim 😊

Hemen bitmesin diye ara vere vere okuduğum Sandman serisinin yedinci cildini okudum bu ay. Kısa Hayatlar'ın başlangıcını sağlam bulsam da ortalara doğru kafam karıştı. Önceki ciltlerle bağlantı kurmakta da zorlanınca Sandman'e şimdilik ara vermek istedim. Aslında seriyi bitirdikten sonra, bir de seri hakkında bilgi sahibi olmuş biri olarak Sandman'i baştan sona okumak niyetindeydim. Kaçırdığım noktaları yakalarım, aynı zamanda hikaye yerine Gaiman'ın yazarlığına odaklanıp dilini incelerim diye düşünüyordum. Ancak önceki ciltlerden bayağı koptuğumu fark ettim. Seriye en baştan, tekrardan başlamayı planlıyorum. Böylece bazı şeyler benim için daha da netleşecek ve serinin incelemesini yazarken de fazla zorlanmayacağımı umuyorum 😇

Emma'yı, Gurur ve Önyargı'yı okuduktan sonra biraz araştırmıştım. Ancak konusuna bakınca, kitabın ana karakterinden hoşlanmayacağımı düşünmüştüm. Emma'nın tavırlarına sinir olurum diye kitabın üstünü çizmiştim. Renkli Kitap'tan sevgili Güngör'ün tavsiyesiyle Emma'ya bir şans vermeye karar verdim, iyi ki de vermişim! Kitabı büyük bir keyifle okudum, okurken de çok eğlendim. Öyle ki Emma, Austen'ın en sevdiğim kitabı olabilir 💗 Kitabı o kadar çok sevdim ki, bitmemesi için son sayfaları okumayı erteleyip durdum 😁

Bu ayı da dizisiz ve filmsiz geçirdim. Eskiden takip ettiğim bazı dizilerin yeni sezonları çıkmış. Onlara bakmayı planlıyordum. İzlemek istediğim birkaç film de var aklımda. Ama içimden bir şeyler izlemek gelmedi bu ay. Ben de mayısı bolca oyun oynayarak, biraz da kitap okuyarak geçirmek istedim 😊

Siz mayıs ayını nasıl geçirdiniz, neler yaptınız?

post signature
Paylaş:

11 yorum:

  1. Lütfen daha sık yazılar yaz, sen benim ilk takip ettiğim bloglardan birisin ve yorumlarına bayılıyorum <3

    YanıtlaSil
  2. Mayıs ayı o kadar boş geçti ki hiç bir şey hatırlamıyorum sanki yaşamamış gibiyim:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2021'de olduğumuza bazen inanamıyorum ben de...

      Sil
  3. Emma'nın BBC yapımı dört bölümlük çok güzel bir dizisi var. Onu mutlaka izlemelisin. Seveceğine eminim. Çok güzel uyarlamışlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakın zamanda çıkan filmini yeni izledim. Dizisini de not aldım, mutlaka bakacağım 😉

      Sil
  4. Evet güzel yazmışsın ama bana göre birazcık da o isteksizlikleri nasıl kırdığını ve ne yapıp da istekli okuduğunu yazabilirdin. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu istek, şevk nereden geldi ben de bilmiyorum. Havaların güzelleşmesine bağlıyorum şimdilik 😄 Yorumunuz için teşekkürler 😊

      Sil
  5. Sayfanızı ve paylaşımlarınızı dersimizin "Blog" başlıklı konusunda öğrencilerimize örnek olarak gösterdim...Onlar için faydalı olduğunu umuyorum...Başarılarınızın devamını diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir faydam olduysa, ne mutlu bana 😇 Çok teşekkür ediyorum 😊

      Sil
  6. Okuma isteksizliğinizi kırmanıza çok sevindim, Emma benim de okumak istediğim kitaplardan birisiydi, beğenmenize sevindim.

    YanıtlaSil