, ,

Kitap Alışverişi | 22


Bir başka alışveriş yazısıyla daha merhaba 🙋 Uzun zamandır birkaç ay arayla alışveriş yapmamıştım, yazısını girmek bir garip hissettiriyor 😄 Bu kadar kısa bir sürenin ardından kitap almamın nedeni, yıllık okuma hedefime erişebilmek. Bunun için de geçen sene yaptığım gibi, çizgi romanlara ağırlık vermem gerekiyor. Çizgi roman almışken yanına onu da ekleyeyim, bunu da derken böyle bir alışveriş gerçekleştirdim 😇

Alışverişi, eksik Sandmanleri edinmek için yaptım. Serinin ilk beş cildi kitaplığımda, okunmayı bekliyor. Yaz bitmeden, şöyle nefis bir çizgi roman maratonu yapmayı planlıyorum. Sandmanler, Buffyler ve daha niceleri havada uçuşacak 😍 Böylece hem yıllık okuma hedefime yaklaşacağım, hem de bayağıdır köşede bekleyen Buffy'nin incelemesine el atmış olacağım.

Yine eksikleri tamamlamak için İthaki'nin bilimkurgu klasiklerinden birkaçını aldım. Bundan sonraki alışverişlerimde de aldıklarımın yanına bunlardan 3-5 tane atmayı düşünüyorum. Yoksa nasıl tamamlanacak bu liste...

Bende Everest'ten çıkan basımı var zaten, diye Akhilleus'un Şarkısı'nı aslında almayacaktım. Ön okumaya bakınca, İthaki'nin çevirisini daha çok beğendim; onu da attım sepete... Kitabın incelemesi ise ne zamana gelir, hiçbir fikrim yok 🤷 TSOA'yı edinip bir de paperback olarak okuduktan sonra incelemeyi girerim, diyordum ama dolar malum... Doların halini gördükçe, incelemeyi e-book ve çeviri üstünden yapacakmışım gibi hissediyorum 😑

Phaidros'u kaç yıldır almak ve okumak istiyordum. İş Bankası'nın çevirisini bekledim hep. Sonunda, kitabı sessiz sedasız da olsa çıkardılar. En kısa zamanda okuyup yorumunu yazacağım ✌️

Diğer iki kitap, Kitapsepeti'nin hediyesi olarak geldi. Bilimin Devleri: Charles Darwin, her alışverişe hediyeydi. Poe'nun Bütün Hikayeleri ise yanlış hatırlamıyorsam 200 lira üstüne hediyeydi. Kitapların basımı fena değil, fakat içeriğini inceleme fırsatım olmadı henüz. Bir de şu hediyedir çıkartmalarını kulanmaktan vazgeçseler, müthiş olacak!

Kitaplar hakkında yazmaktan, siparişin ayrıntılarından bahsetmeyi unutuyordum 😬 Siteden en memnun kaldığım alışverişimi gerçekleştirmiş olabilirim. Sadece teminde biraz sıkıntı yaşadık; kitaplar hazır olmasına rağmen, bizim iletişime geçmemiz sonucunda, iki gün sonra kargoya verildi. Onun dışında, paketleme de daha iyi olabilirdi. Nasıl olduysa, bu paketlemeye rağmen, kitaplar sanki gidip kitapçıdan ellerimle ben almışım gibi düzgün ve hasarsızdı. Aman, nazar değmesin; bundan sonraki alışverişlerim de hep böyle, minimum sorunla elime geçsin 🧿

post signature
Paylaş:

3 yorum:

  1. Kitap Sepeti'nin kitap hediyelerini çok seviyorum. Uzun süre kitap almayı düşünmüyorum ama alacağım zaman ilk tercihim orası olacak.

    Ben okuma hedefimde geri kalınca şiir ya da tiyatro türünde okuyorum. Geçen ay üç şiir kitabı okudum. Buna rağmen planlarımda üç kitap gerideyim. Hızlanmam lazım :-)

    Kitapların hiçbirini okumadığım için yorum yapamıyorum. Senin yorumlarını bekleyeceğim. Keyfili okumalar :-)

    YanıtlaSil