, , , ,

Aylık Rapor | Ağustos 2020


Bir başka aylık rapor yazısıyla merhaba! Ağustosu sıcaklarla boğuşarak, bolca dinlenerek ve oyun oynayarak geçirdim 😊 Eskiden oynadığım oyunlara güncelleme geldiğini duyunca bilgisayar başına geçtim, oyunlara şöyle bir göz atayım dedim. Ama kendimi biraz fazla kaptırmışım sanırım; bir baktım, ay sonu gelmiş bile 😁

Bu ay, yıllardır uğraştığım hedefime sonunda ulaştım. Dünyalar Savaşı'nın yorumunu yazıp şurada yayımlayarak, yazılacak kitap incelemelerini bitirdim 💃 Bu demek oluyor ki, kitabı bitirdikten hemen sonra incelemesini yazmaya başlayabileceğim artık 🙌

Lakin Dune Tanrı İmparatoru, tüm planlarıma ket vurmuş durumda... Ne planladığım gibi Sandman'e başlayabiliyorum, ne de doyasıya dizi ve film izleyebiliyorum. Kitabı arkadaşlarla beraber okuduğumuzdan, aşağı yukarı aynı kısımlarda olmamız için okumam gerekiyor; daha doğrusu gerekiyordu. Birlikte okuyoruz diye aslında bir yere kadar motive de oluyorum veya kendimi birkaç bölüm daha okumak için zorluyorum. Dune Tanrı İmparatoru'nun anlatımı serinin diğer kitaplarından çok farklı olduğu için ve önceki kitapla arasında zaman açısından bayağı bir fark bulunduğundan, olayları anlamakta ve takip etmekte zorlanıyorum. Bunu bitirmeden bir başka kitaba geçmek de istemiyorum. Anlayacağınız, böyle kalakaldım ve bilin bakalım, grupta kitabı bitirmeyen tek kişi yine kim oldu? 🤦 Dune'un filmiyle ilgili gelen haberleri, fotoğrafları gördükçe ve sızan Dune fragmanını izledikten sonra da gaza gelmedim değil, aslında... Öyleyse kitapla sabahlanacak, uykusuz bir geceye daha hoşgeldin diyorum 💁

Siz ağustos ayını nasıl geçirdiniz, neler yaptınız?

post signature
Paylaş:

5 yorum:

  1. Dune ilk kitabı var ayy başlasam mı ki bu bir işaret 😂😂 Jane Eyre'nin İngilizcesine başladım ama 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli okumalar 😊 Valla bence başlayın; filmi gelmeden bitsin, gitsin 😎

      Sil
  2. Filmi de geliyorken, seriye başlamak güzel bir tercih olabilir bence 😏

    YanıtlaSil
  3. Dune daha önce ilgimi çeken bir seri değildi ama filmi hoşuma giderse okuyabilirim. Sanırım çoğu kişi kitaplarını benim gibi filmden sonra keşfetti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurgusu derin, okuru her açıdan sorgulamaya teşvik eden kitapları ve bilimkurgu okumayı seviyorsan hiç tereddüt etme; başla derim 👍

      Sil