, , , ,

Aylık Rapor | Şubat 2020


Şubat ayının raporuyla herkese merhaba! Bloga geri döndüğümü yavaş yavaş hissediyorum; kitap okuma, inceleme yazma, bunlarla ilgili notlar alma gibi eylemler haftalık planlarım arasına girdi artık 😊

Şubat ayını umduğum gibi geçiremedim pek... Malum, bahar dönemi başladı; ders seçimi, sunumlar, eğitimler derken incelemeler biraz aksadı. Şimdi yavaştan tezime de başlayacağımdan, daha dolu bir program beni bekliyor. Ben yine de bulduğum her boşlukta ufak notlar almaya, yazıları yazmaya devam edeceğim 😉

Bu ay bir adet kitap bitirdiğimi gururla söyleyebilirim sanırım 😄 Find Me, 2020'nin biten ilk kitabı oldu. Kitabı bayağıdır okuyordum, okuma sürecim ise biraz karışıktı... Orasını burasını okuduktan sonra kitaba en başından başlamıştım. Zira ilk önce merak ettiğim o kısımları okumazsam, kitabın tamamına odaklanamayacağımı çok iyi biliyordum. Samuel'in bölümleri beni biraz süründürse de kitabı keyifle okudum; fakat kitap bir CMBYN değil, onu şimdiden belirteyim. İncelemesi birkaç aya gelir diye tahmin ediyorum; önce, geçen senenin kitaplarının incelemelerini yazmam gerekiyor çünkü...

İnceleme demişken, şubatı bu kitapların yorumlarını yazarak geçirdim. Hepsini de çok beğendim. Saga ile çizgi roman incelemesi yazmaya da dönmüş oldum, bu arada. Kitaplığımda okunacak yığınla çizgi roman var. Yıllık okuma hedefime de ancak bu şekilde, bolca çizgi roman okuyarak ulaşabileceğimi hesaba katarsak, buralarda çizgi roman incelemelerini daha çok göreceksiniz gibi 😬

Ajanda tutma işi de daha iyi gidiyor, biraz düzene oturtabildim sanki. Arada unutup tüm haftanın notlarını birden aldığım oluyor, ama n'apayım... Halen her şeyi zihnimde tutmak daha kolay, daha etkili geliyor bana. Yıllardır düzenli bir şekilde ajanda kullananlara soruyorum: Nedir bunun formülü? Şu alışkanlığı kazanmak için daha ne yapmam gerekiyor? 🤨

Şubat da geçen ay gibi dizisiz ve filmsiz geçti benim için. Geçenlerde arkadaş ortamında dizi muhabbeti yapınca fark ettim ki ben, bu konularda çok geride kalmışım. Hangi diziler hangi sezonda, vizyondaki filmlerin durumu nasıl; hiç bilmiyorum... Birkaç film izleyerek, merak ettiğim dizilere bakarak hafiften bunlardan da bahsetmek istiyorum; böylece tam anlamıyla bloga geri dönmüş olacağım!

Şubatta yazdığım tüm yazılara buradan ulaşabilirsiniz.

Siz şubat ayını nasıl geçirdiniz, neler yaptınız?

post signature
Paylaş:

4 yorum:

  1. Şubat ayını sekiz kitapla kapattım ama bu bile bana az geliyor. Umarım bir daha ki aylar sende daha fazla okuyabilirsin.

    YanıtlaSil
  2. Şubat benim içinde verimsiz boş bir aydı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mart ayı hepimiz için daha verimli olur, umarım 😇

      Sil