, ,

Kitap Alışverişi | 23


Yeni bir alışveriş yazısıyla merhaba 🙋 Son zamanlarda arka arkaya kitap aldığım için, incelemeden çok alışveriş yazısı paylaşıyormuşum gibi geliyor 😄 Aslında gerekli olmadıkça kitap almamaya çalışıyorum artık; elimdekileri biraz daha erittikten sonra, o devasa alışverişleri yapmaya dönebilirim. Uygun fiyatlar veya kampanyalar dışında sepete kitap bile eklemiyorum 😏 Nitekim bu alışverişi de kampanyadan dolayı gerçeklştirdim, hem de D&R'dan...

Şimdi, D&R'la biraz sorunlu bir geçmişimizin olduğunu blogun uzun süreli takipçileri biliyordur. Bilmeyenler için, D&R'dan en son yaptığım alışverişin 4 yıl önce olduğunu belirteyim ve alışveriş yazısını da şuraya bırakayım. O alışverişle D&R kendinden öyle bir soğuttu ki beni, mağazasının önünden geçmek bile istemedi canım. Daha sonra fark ettim ki, o zamandan sonra benim gibi birçok kişi D&R ile benzer deneyimler yaşamış. Ben de D&R'ı unutup alışveriş yapabileceğim başka sitelere yöneldim.

D&R'ın İngilizce kitaplarda yaptığı indirimi görünce, tüm bu olanlara rağmen bir çılgınlık yapıp uzun zamandır alınacaklar listemde olan Find Me'yi almak istedim. Kargo ücretsiz olsun diye, yanına Sandman'in yeni çıkan dokuzuncu cildini ekledim. 10 liralık indirim kodunu kullanmak için de sepete Küçük Kadınlar'ı attım ve alışverişimi tamamladım.

Ufak tefek sorunlarıyla, gayet de normal bir alışveriş gerçekleştirdim. Ama D&R standartlarına göre, mükemmel bir alışveriş gerçekleştirdim bence. Hatta, hayattaki tüm şansımı bu alışverişte kullanmış olabileceğimi düşünüyorum 😄

Siparişi çarşamba akşamı oluşturdum. Ertesi günü kargoya verilen kitaplar, tahmini varış süresi pazartesi olmasına rağmen dün elime ulaştı. D&R ve Yurtiçi Kargo göz önüne alınırsa, ne demek istediğim anlaşılacaktır. Üstelik siparişim de eksiksizdi, bu üç kitabı sipariş vermiştim ve elime geçen de bu üç kitaptı.

Tek şikayetim, paketleme ve kitapların durumuyla ilgili... Kitaplar, balonlu naylondan kese gibi bir şeyin içine koyulmuş, ağzı bile bantlanmadan kutulanmıştı. Yine de, balonlu naylon kullandıkları için D&R'ı tebrik etmek lazım. Onun dışında, kitaplarda hafif ezilmeler vardı; düzgün paketlemeyle çözülebilecek bir sorun bu. Beni en çok Sandman'in durumu rahatsız etti. Bunun bir kısmı kitabın basımından, bir kısmı da paketlemeden kaynaklıydı. Arka kapağın üstünden ve altından yapılan fazla kırpmalardan dolayı, sayfaların ve kapağın boyutu tam olarak eşleşmiyor. Ön kapağın bir köşesinden diğerine doğru ise kocaman bir kıvrılma çizgisi geçiyor ve bunun nedeni, hatalı basım değil. Kapaktaki kıvrılma neyse ki çok belirgin değil, kitabı yatay koyduğumda da arka kapaktaki problem görünmüyor. D&R'la haftalar boyunca muhatap olmak istemediğimden, Sandman'in durumunu görmezden gelmeye çalışıyorum 😬

D&R'dan beni oldukça şaşırtan, memnun kaldığım bir alışveriş gerçekleştirdim. Yine de, D&R'dan alışveriş yapmadan önce bir kez daha düşünmeye devam edeceğim. O yüzden, darısı diğer üyelerin D&R alışverişlerinin başına...

post signature
Paylaş:

6 yorum:

  1. ohh bol bol kitap yorumu geleceekkk

    YanıtlaSil
  2. D&R'ı ben de pek sevmiyorum. Çok çok iyi bir kampanya yapmazsa oradan kitap almıyorum. Favorim Kitap Sepeti. Tavsiye ederim.

    Küçük Kadınlar merak ettiğim kitaplardan. Yorumunu bekliyorum. Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Sepeti gibi birkaç siteden şaşmamaya çalışıyorum. Ama işte, böyle kampanyalar yaptıklarında kendime engel olamıyorum 😄 Teşekkür ederim 😊

      Sil