, , , ,

D&R'ın 5 TL Kampanyası (Doğan Kitap/Dex)


D&R'ın birkaç gün önce başlattığı 5 TL'lik kampanya Doğan Kitap ve Dex Yayınları'nin kitapları için geçerli. Birkaç yerde bu kampanyanın bir hafta süreceği haberini duyunca en kısa sürede D&R'a gittim. Fotoğraf çekip kampanya için kurulan standı göstermek isterdim ama bu sıcak havaya daha fazla dayanamadığım için almak istediğim kitapları alıp kendimi evin serinliğine attım. Kampanyadaki kitapları görmek için buraya tıklayabilirsiniz. Bildiğim kadarıyla kampanyadaki kitaplar stoklarla sınırlı ve şubelerde kısa bir süre için geçerli. Siteden alışveriş yoluyla da bu kitaplara ulaşabilirsiniz fakat sitedeki sınırlamaları ve durumu tam olarak bilmediğimden bir şey diyemeyeceğim.

Benim gittiğim D&R, Forum Bornova şubesiydi. Kampanya için kasanın hemen yanında bir stand ayrılmıştı. Sitede görebildiğiniz neredeyse bütün kitaplar vardı. Doğan Kitap'ın kitapları daha az kalmıştı ama Dex'lerden bayağı vardı hâlâ. Bu arada, kitapları şubeden almak isteyenler için bir bilgilendirme yapayım. Benim parolu veya D&R kartım yoktu ve kasiyer bu kampanyanın kart sahipleri için olduğunu söyledi. Ama cep numaranızı vererek de kampanyadan yararlanabilirsiniz, ben öyle yaptım :)


Kampanyadan faydalanıp aldığım kitaplar bunlar. Zaten çok fazla kitap almayı planlamıyordum, sırf Boş Koltuk'u almak için gitmiştim. Listemde birkaç da Dex'in kitaplarından vardı. Ama içlerinde en çok Boş Koltuk'u merak ediyorum, Rowling'in HP sonrası neler yazdığını görmek güzel olacak ^_^

Siz bu kampanyadan neler aldınız/almayı düşünüyorsunuz?

post signature
Paylaş:

6 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Cam Şato'nun bu kadar beğenildiğini bilseydim daha önce alırdım :D

      Sil
  2. Vallahi ben Bos Koltuk ile birlikte 9 tane DEX aldım :D Bu arada Cam Sato. :((( Yoktu. :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli okumalar, Mertcan. İyi almışsın valla :)

      Sil
  3. Bütün Dex'leri toplamışsın, sanırım :) Keyifli okumalar ^_^

    YanıtlaSil
  4. Ben de forum bornova ya gittim ama boş koltuk u bulamadım :(

    YanıtlaSil