, , , ,

Aylık Rapor | Mayıs 2020


Mayısın raporuyla herkese merhaba 🙋‍♀️ Benim için bu ay, geçen aylara kıyasla daha sakindi. Sunumlarım bitmişti, son raporlarımı da yazıp bu dönemi kapattım; rahatladım. O yüzden, kendime biraz daha fazla zaman ayırabildim; biraz okudum, biraz izledim, biraz da yazdım. Biraz diyorum, çünkü içimden bir şeyler yapmak pek gelmedi. Geldiği zamanlarda ise bunu değerlendirmeye çalıştım, ama genelde enerjim düşüktü. İçinde bulunduğumuz durumu göz önüne alınca, bunu normal buluyorum. Neyse ki, üstümdeki o isteksizlik son haftalarda gittikçe azaldı. Hevesimin yerine geldiğini hissedebiliyorum 😊

Okuduğum kitaplara geri dönmeye çalıştım bu ay. Fakat aradan bayağı bir zaman geçtiği için olay örgüsünden azıcık kopmuşum. Ben de en başa dönmeye karar verdim 😁 Şu sıralar İlyada'yı okuyorum, bir süre daha antik dönemler ve mitoloji üstünden giderim herhalde. Daha sonra kitaplığımda okunmayı bekleyen çizgi romanlara bakmayı planlıyorum. Yıllık okuma hedefimi tamamlamak için yine çizgi romanlara kaldım galiba ben 😬

Ne zamandır CMBYN'in incelemesini yazmakla meşguldüm. Sonunda içime sinen bir şey yazabildim. Beni böylesine etkileyen bir kitabın yorumunun burada bulunmasını çok istemiştim, ama bu yazma işi gözümde çok büyümüştü ki eylemin kendisi de öyle kolay değildi hani. Sevdiğim kitaplardan bahsederken zorlanırım zaten, o duygu yoğunluğunu ifade edebilecek cümleleri hemen kuramam. Bu kitabın incelemesini yazmak için ise ayrı bir çaba harcadım; elimdeki notlar pek işime yaramadığından, oturup kitap hakkında düşünmem gerekti. Bir yandan yeni cümleler yazıp bir yandan önceki paragrafları düzenledim ve ortaya hem buraya hem de kitaba yakışan bir inceleme çıkarabildim. Son düzenlemeleri de yaptıktan sonra, haziranın anlam ve önemine ithafen, kitabın incelemesini birkaç güne paylaşacağım 😇

Bu ay bir dizi izlediğimi, hatta bitirdiğimi bilmek sizi şaşırtabilir belki; dizi izlediğime ben şaşırdım şahsen 😄 Kardeşimin baskısı isteği üzerine Aşk 101'i izledim. Dizi hakkında olumlu eleştiriler duysam da başta beklentimi düşük tuttum. Ama dizi, beklentimin çok üstündeydi; senaryosu, oyuncuların performansı, sahne geçişleri, kullanılan müzikler gibi dizinin birçok ögesini beğendim. Fakat dizinin senaristi, Ufak Tefek Cinayetler'in senaristiymiş; o yüzden bu dizi de daha sonra saçmalayacak diye korkmuyor değilim. Bakalım, dizinin yeni sezonunu merakla bekliyorum.

Siz mayıs ayını nasıl geçirdiniz, neler yaptınız?

post signature
Paylaş:

2 yorum:

  1. Sevilen kitabı anlatmak daha zor oluyor. Beğenmediğim kitabın yorumunu uzun uzun yazarken sevdiğim bir kitabı neden sevdiğimi anlatmakta zorlanıyorum.

    Ben de okuma hedefimde geride kaldım. Yıl sonunda bol bol şiir ve tiyatro kitabı okuyacağım gibi :-)

    YanıtlaSil