, , , ,

Aylık Rapor | Nisan 2020


Bu ayın raporundan herkese merhaba 🙋 Birçok şeyle aynı anda baş etmeye çalıştığım, çılgın bir ay geçirdim ben. Neyse ki geçtiğimiz haftalar, mart ayına göre daha sakindi. Marttaki yoğunluktan dolayı, o ayın raporunu yazmak aklıma bile gelmedi. Tez önerisiyle uğraşırken virüsün patlak vermesi, akabinde gelen kendini eve kapatma dönemi ve uzaktan eğitim nedeniyle buraları yine unuttum. Şu eve kapanma ile uzaktan eğitimin başlaması arasında birkaç gün dinlenebildim sadece. Ardından sunum hazırlama ve rapor yazmayla dolu, bana bir ay gibi gelen ama aslında sabahtan geceye kadar derslerle beynimi yaktığım bir hafta geçirdim. Sonra da derslere katılmaya ve haftalık raporları yetiştirmeye çalıştım. Geçtiğimiz hafta vizeleri atlatıp son sunumumu da yaptım. En azından birkaç hafta rahatım; derslere katılmak, final yerine geçecek ödevleri hazırlamak dışında yapmam gereken başka bir şey kalmadı gibi...

Bu telaşın içinde, boş bulduğum bir vakitte Ruhlar Üçlemesinin incelemesini bitirip yayımladım; incelemeye buradan ulaşabilirsiniz. Nisanı maalesef tek bir yorumla, bir seri incelemesiyle kapattım. Ama mayısta bomba gibi yazılarla geri dönmeyi planlıyorum. Yazılacak şu yandaki kitapların incelemeleri kaldı sadece 💃 Onları da hazirana kalmadan yazmak istiyorum. Sırada Call Me by Your Name'in incelemesi var. Haftaya onu bitiririm herhalde ve böylece kitabı okur okumaz incelemesini yazdığım o eski halime bir adım daha yaklaşmış olurum 😇

Son zamanlarda üretkenlik açısından performansım yerlerde sürünse de yarım bıraktığım birkaç projemi tamamlarsam, çok iyi olacak. Eylülde yarım bıraktığım Chrysler Binası'na devam etmeyi düşünüyorum. Şu resim için başlangıçta hiç de iyi şeyler hissetmiyordum açıkçası, çizmesi tam bir işkenceydi çünkü. Umduğumdan daha iyi bir şey çıktı ortaya 😬 Bundan sonraki resim projemi ise blogda DIY yazısı olarak işlemeyi planlıyorum ama bakalım... Çizimden boyamaya kadar tüm aşamalarını adım adım göstereceğim, yapacağım eser ile ressam ve kullandığı teknik hakkında bol bilgi içeren, bol fotoğraflı, güzel bir yazı olabilir diye düşündüm. Resme başlamak isteyenlere de ufak bir gaz vermiş, bildiğim kadarıyla yol göstermiş olurum 😊

Siz nisan ayını nasıl geçirdiniz, neler yaptınız?

post signature
Paylaş:

5 yorum:

  1. Bu karantina süreci insanı biraz tembelleştiriyor gerçekten ama siz yine iyi okumuşsunuz bu ay :) Call Me By Your Name yorumunuzu merakla bekliyorum, o kitabı gerçekten merak ediyorum! Keyifli okumalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay yok, bunlar okuduklarım değil de geçen seneden kalan yorumlanacak kitaplar 😄 Ayda bir kitap bitirsem öpüp başıma koyacağım 😑 Teşekkürler, size de keyifli okumalar dilerim 😊

      Sil
  2. Evet, öyle geçti nisan 🤷 Tekrardan başlamanızı tavsiye ederim, ben severek okumuştum seriyi 😊

    YanıtlaSil
  3. Mart geçmek bilmemişti ama nisan göz açıp kapayıncaya kadar geçti. Ben nisanda sadece bir kitap okudum. Kendimi film izlemeye verdim. Güzel filmler izlediğim için zamanı verimli geçmiş sayıyorum.

    Mayısta yazacağın yazıları merakla bekliyorum. Eğer film izlemeyi seviyorsan bu ay için bloğumda bir meydan okuma başlattım. Ona bakabilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nisan ne güzel geçmiş sizin için 😊 Teşekkürler, hemen bakıyorum 😇

      Sil