, , , ,

23. İzmir Kitap Fuarı


Gecikmiş bir fuar yazısıyla herkese merhaba :) Son birkaç aydır işle burayı bir götürmeye, aralarında bir denge kurmaya çalışıyorum. İşten kalan zamanımı kitap okuyarak, dizi ve film izleyerek değerlendirsem de blogu fazlasıyla boşladığımın farkındayım. Hazır tatil günümdeyken, ufak bir fuar yazısı hazırlamak ve fuardan aldıklarımı paylaşmak istedim ^_^

Çalıştığım için fuarda görev alamadım. Fakat iş çıkışında ve tatil günlerimde fuara uğramaya çalıştım. Arkadaşlarla, dostlarla buluşup hasret giderdim ve fuarı doyasıya gezdim :)

Aldıklarıma geçmeden önce, fuarda gözüme takılan noktaları kısaca paylaşayım ;)

Can Yayınları'nın yaptığı %30 indirim beni çok sevindirdi; işte, fuarlarda böyle indirimler görmek istiyoruz! Pegasus'un da bazı kitaplar için geçerli olan %50 indirimi vardı. Aynı şekilde, Marmara Çizgi'de de memnun kaldığım bir indirim oranıyla karşılaştım. Bu nedenle, listemde olmamasına rağmen, Marmara Çizgi'den birkaç çizgi roman almış bulundum :) April Yayınları'nın 3 kitap kampanyasından yararlanmak istemiştim, fakat bu kampanyanın her kitabı için geçerli olmadığı gördüm. April'den almak istediğim kitapları ertelemek zorunda kaldım.


Gelelim fuardan aldıklarıma... Asıl vurgunu İthaki'den yaptığımı duymak, sizleri şaşırtmayacaktır ^_^ Eksik bilimkurgu klasiklerini toplamak uzun süredir aklımdaydı, fakat buna bir türlü cesaret edemiyordum. Fuarın verdiği gazla, eksik ne varsa hepsini aldım ;)

İndirimi uygun olunca, Marmara Çizgi'den Yürüyen Ölüler'in devamını aldım. Yazın güzel bir çizgi roman keyfi yapmayı planlıyorum ;)

Can'dan uzun zamandır almak istediğim Dorian Gray'in Portresi'ni ve 221B Dergi'de tanıtımını gördüğüm Suikast Bürosu'nu aldım. İkisini de çok merak ediyorum.

Sol duvar tarafında, ortalarda bir yerde bulunan ve kitaplarının fiyatı çok uygun olan bir sahafta Fahrenheit 451'in çizgi romanını ve Silmarillion'ın 1999 baskısını bulunca kaçırmadım, aldım.

Doğan Kitap'tan da Damızlık Kızın Öyküsü'nü aldım. Kitabı okumak için sabırsızlanıyorum ^_^

Bu fuardan istediklerimi, fazlasıyla aldım. Ama keşke her kitabı kendim alsaydım, diyorum. İthaki'den alacaklarım bir ton olduğu için listeyi görevliye verdim ve kitapları onun seçmesine izin verdim. Fotoğraftan da anlaşılacağı üzere bazı kitapların kenarlarının yırtık, ezilmiş ve kırışmış olduğunu görmek beni çok üzdü. Yoğunluktan, kitapları orada tek tek kontrol edemedim; sadece listemdeki kitapların hepsini alıp almadığıma bakabildim. İşten dolayı da aldıklarımı inceleyecek, kitaplığıma koyacak zamanım olmadı. Bugün, aldıklarımın fotoğrafını çekmek için kitapları çıkarınca bu manzarayla karşılaştım. Sayfa uçlarının kıvrık olması ve bazı yerlerde kırışıklıkların olması neyse de, bu derecede yırtıkların olması ve bu kitapların satılması... Resimli Adam'daki o beyaz renkli, yapıştırılmış çizginin ne olduğunu ise hala çözebilmiş değilim. Kitapların yarısındaki ayraç eksikliğine ise hiç girmiyorum. Bu büyüklükteki bir alışverişi fuarlardan değil de İlknokta'dan yapmak, en iyisi olacak sanırım.

İyisiyle, kötüsüyle böyle bir fuar geçirdim ben. Aldıklarımı en kısa zamanda okuyup yorumlamayı planlıyorum. Umarım bu yaz kitaplarıma ve buraya daha fazla zaman ayırabilirim :)

post signature
Paylaş:

4 yorum:

  1. Çok güzel kitaplar, yeni kitaplar :)) canım çekti desem yalan olmaz. elimdekileri bitirir bitirmez alacağım ben de :)

    YanıtlaSil
  2. Instagramda da okumuştum burada yazını bir kere daha okumuş oldum.Ama instagramda dikkatsiz bakmışım ki Resim adamdaki beyaz tutkal kısmını görmemişim.Ona ben bile üzüldüm,gerçekten böyle durumlar fuarlarda sık sık yaşanabiliyor.
    İyi okumalar inşallah en kısa zamanda,zevkle okuyabilirsin kitaplarını ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bizzat inceleyip almak gerekiyor... Teşekkürler :)

      Sil