, , , , , , ,

Konuşan Kitaplar #22 Blog Tur | Aşka İkinci Şans - Jennifer Probst | Yazar Tanıtımı + Yazarın Diğer Kitapları


Konuşan Kitapların 22. turunun ilk gününden herkese merhaba! Bu turumuzda Jennifer Probst'un Marriage to a Billionaire serisinin 2. kitabı Aşka İkinci Şans'ı inceliyoruz. Yorum Cadısı olarak ben ise yazarımızı tanıtıp diğer kitaplarını paylaşacağım. Yazar tanıtımı Tuğçe'nin Kitaplığı'ndan alıntı olup yazının aslına şuradan ulaşabilirsiniz. Turun bugünkü takvimini yazının devamında bulabilirsiniz. Ayrıca çekilişle 1 kişiye Aşka İkinci Şans'ı hediye ediyoruz, katılmayı unutmayın. Keyifli turlar! ^_^

Kitap ve Serinin Tanıtımı - Kitap Sayfaları
Çekiliş - Asabi Bakire

Her zaman bir yazar olmak istemiştim. On iki yaşımda, elime bir kalem aldım ve ilk aşk hikayemi yazdım, o zamandan beri de durmadım. O kadın kahramanlar bana, benim işime yarayan değerli dersler öğrettiler. Korktuğum zaman, başımı dik tutmayı ve ileri atılmayı; bir ilişkide saygı görmeyi beklemeyi; bağımsızlığı, hayallari ve fedakarlığı öğrettiler. Bunlar yazmak istediğim hikayeler ve sadece yıllardır hissettiğim keyfi, biraz olsun geri verebilmiş olmayı umarım.

NewYork eyaletinde, güzel Hudson Valley’de yaşıyorum. Bir çok yere gittim, ama sanırım dağlar beni hep geri çağırdı. İşletme diploması aldım ve Mercy Üniversitesi’nde çalıştım ve şimdi, çoğu günümü aileme ve karakterlerime adayarak geçiriyorum. Birçok kariyeri denedim; seyahat acentası, yoga öğretmeni ve sigorta satıcısı. Bir pilot, bir dansçı, bir arkeolog ve bir şarap bağı sahibi olmayı istedim. Ve tüm bunları, aşk romanlarım sayesinde oldum, daha birçoğunu da keşfetmeye niyetliyim.

Kariyerimdeki dönüm noktalarından birisi, Amerika Romans Yazarlarına katılmam olmuştu ve benim bölgemdeki birimde (Hudson Valley RWA) harika insanlarla tanıştım. Yapıcı eleştiriler sayesinde, ham becerilerimin nasıl yayımlanabilir bir romana dönüşeceğini öğrendim. Tüm yeni yazarların üzerinde çalışması gerektiği, uzun önsözlerimin ve pasif anlatımlarımın farkına vardım ve şimdi diğerlerinin yolculuğunda, onlara yardımcı olmaya çalışıyorum.

Boş vakitlerim, yazmakla, okumakla ve hareketli iki erkek çocuğunu yetiştirmekle geçiyor. Hayvanların da bir çeşit çocuk olduğuna inanıyorum ve zamanımı yerel hayvan barınağında geçirmekten keyif alıyorum, ilk bebeğim Bella’yı da buradan edindim; oğlum kadar başını belaya sokan bir tazı ve çoban köpeği kırması. Evimizdeki barış elçisi olan beagle ırkı, ikinci köpeğimi, suistimal edildiği evden kurtardım.

Hayatımın aşkını tam kendi romantik yolculuğumda pes ettiğim sırada tanıdım. İlk kez birlikte çıkmamızı teklif ettiğinde, eğer bana yemek ısmarlamasına izin verirsem, kitabımı alacağına söz verdi. Birlikte yemek yedik ve sushi ile birbirimize aşık olduk, o zamandan beri de hiç ayrılmadık. Evlendik ve mutlu evlilik hayatına yelken açtık. O zaman anladım ki; mutlu sonlar değil, mutlu başlangıçlar önemli olan.

Marriage to a Billionaire Serisi

   


The Searching For Serisi

 


Steele Brothers Üçlemesi

  


Herhangi Bir Seriye Dahil Olmayan Diğer Kitapları

  

  

post signature
Paylaş:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder