, , ,

Ne(ler) Yapıyorum | 13


Herkese merhaba :) Bayağıdır böyle, güncelleme tarzı yazılar paylaşamıyordum yoğunluktan. Şimdilerde programım biraz daha serbest olduğu için rahatlıkla kitap okuyabiliyor, blogum üstüne düşünebiliyorum.

Bu aralar CMBYN'e takmış durumdayım. Kitabını okuyorum hala, zaman zaman da audiobookunu açıp cümleleri bir yandan dinleyip bir yandan kitaptan takip ediyorum. Bazen filmden sevdiğim sahneleri bulup izliyorum, kitabıyla karşılaştırıyorum bunları. Bazen de fanfictionlarına bakıp yazılan o son dışında, okuduğum herhangi bir sonu zihnime kabul ettirmeye çalışıyorum filan... Henüz takıntı seviyesine gelmedim; lakin şuncacık kaldı, hissediyorum :D Başka türlerde diziler izlediğim, kitaplar keşfettiğim zamanlar da oldu; ama ocak ayını CMBYN'in yörüngesinde geçiriyorum genelde :D

Gelelim yazının asıl amacına... Bu yazı, belki de son Ne(ler) Yapıyorum yazısı olabilir. Çünkü, yaptıklarımı aylık olarak paylaşacağım Aylık Rapor isimli yeni bir yazı dizisine başlama kararı aldım ^_^

Aylık Rapor ile bu yazıları belli bir düzene oturtmayı amaçlıyorum. Bu, her ayın sonunda o ay okuduğum kitaplardan ve izlediğim yapımlardan bahsedeceğim güzel bir yazı dizisi olacak umarım. Hatta kitap, dizi, film üçlüsünün yanında o ay içinde yaptığım diğer uğraşlarımdan da bahsetmek istiyorum ki şu sıralar, resimden dil öğrenmeye birçok farklı alanla ciddi olarak ilgilenmeye başladım. Bunları da dahil edeceğim, aylık güncelleme yazısı gibi bir şeye başlayacağım yani :)

Bu ay ne(ler) okudum yazı dizisini de buna dahil etmiş olacağım, zira böyle yazılara uzun zamandır yer vermiyordum; bunu da canlandırmış olacağım. Bazı ayları hiç kitap bitirmeden geçirdiğim için de yazı dizisinde aksamalar meydana gelebiliyordu. Sadece kitapların olmadığı, başka ilgi alanlarını da içeren bir yazı dizisini kaleme almak en iyisi gibi görünüyor :) Ay içinde yaptıklarımı not etmenin yanında, bu sayede bloga düzenli olarak yazı girmiş de olacağım. Hatta belki yaptıklarım, başkalarına ilham olur; benzer hobilere yönelmenizi sağlarım. Kazan-kazan durumu, anlayacağınız...


Bu yeni yazı dizisine 2019'un ilk ayında başlıyorum. Ayrıca, bu ocak ayında ajanda tutmaya da başladım ;) Hayatımdaki bu yenilikten bahsetmem lazım zira ben genelde kafasına göre takılan, hevesi geçince işi yarım bırakabilen, çoğu şeyi aklında tutarak hayatına devam eden biriyim. Kafama esince sayfalar dolusu yazabiliyorum; günlük yazmak, düzenli olarak not almak pek bana göre değil yani... Ama ajanda tutarak bunu değiştirmeyi amaçlıyorum ^_^ Aslında, bullet journal fikrini daha çok beğenmiştim ve önce buna başlamak istemiştim. Uygun fiyatlı noktalı defterlerin yokluğu ve sonrasında üstüme çöken üşengeçlik ile hazır bir ajandanın bana daha uygun olduğuna karar verdim. Le Color'ın bu, yukarıdaki fotoğrafta gördüğünüz ajandasını beğendim ve kullanmaya başladım. Boyutu benim çok hoşuma gitti; bir de, içeriğinin çoğunu muğlak bırakmalarını sevdim. Yıllık takvim sayfası ile haftalık olarak ayrılan bölümleri dışında, ajandanın devamında noktalı sayfalar bulunuyor. Kalanını istediğiniz gibi kullanabilirsiniz. Ben ajandamı hobilerimi takip etmek, okuduğum ve izlediğim eserleri not almak için kullanmayı amaçlıyorum. Artık bu da beni belli bir düzene oturtmazsa, hiçbir şey oturtamaz!


post signature
Paylaş:

2 yorum:

  1. CMBYN-i o kadar çok okumak istiyorum ki anlatamam. Filmini bile izlemeden beklentilerim o kadar yüksek ki şu an elimden geldiği kadar okumayı ertelemeye çalışıyorum:)) Çok mükemmel bir anda okunmalı bir kitap gibi geliyor bana. Bitirdiğinde yorumunu mutlaka okumak isterim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım en kısa zamanda okursun, kendini bu mükemmellikten daha fazla mahrum bırakma :D Önümüzdeki haftalarda yorumunu yazmayı bitiririm sanırım ;)

      Sil