, ,

Kitap Alışverişi | 14


Herkese merhaba :) Yoğunluktan dolayı ne kitap okuyabiliyorum ne burası ile ilgilenebiliyorum. Tatil günümdeyken biraz buralara uğrayayım ve yaptığım alışverişten bahsedeyim, dedim.

Geçen hafta İlknokta'dan muhteşem bir alışveriş gerçekleştirdim. Uzun zamandır kitap almıyordum, onun acısını çıkardım bir nevi ;) İthaki'nin yeni çıkan çizgi romanlarını, ilgimi çeken bilimkurgu kitaplarını ve Tolkien'in o sevimli mi sevimli kitap setini aldım. Aslında, Vakıf ve İmparatorluk da sepetimdeydi; fakat kitap ön siparişte olduğundan daha sonra gönderilmek üzere ayrıldı. Nitekim az önce baktım, kitabım temin aşamasında görünüyor.

Sipariş verirken ufak bir sorunla karşılaştım. Alışverişimi İninal kart kullanarak gerçekleştirmek istedim. Fakat ben kredi kartı seçeneğini işaretlediğimden sürekli hata aldım. İlknokta banka kartı seçeneğini sadece Garanti Bankası için geçerli tutsa da, banka kartı seçeneği ile İninal kartımı kullanarak alışverişimi gerçekleştirebildim. Bu sorunu kendilerine bildirdiğimde, kısa sürede yanıtımı aldım.

Siparişi çarşamba günü vermeme rağmen, kitaplar ertesi gün elimdeydi. Normalde sipariş verirken ayraç koymalarını rica eden bir not düşerim, bu sefer notu yazmayı unutmuştum. Siparişimde yine de bolca ayraç vardı ^_^

Gerek fiyatları gerekse ilgilerinden dolayı İthaki ağırlıklı kitap alışverişlerimde her zaman İlknokta'yı tercih ediyorum. İlknokta'dan yine memnun kaldığım bir alışveriş yapmış oldum. İlknokta'yı hızından ve ilgisinden dolayı tebrik ediyorum.

Kitapları okumaya ne zaman başlarım, bilmiyorum. Sandman'leri bir seferde okuyacağım için onları yaza veya sonraki seneye saklamayı düşünüyorum. Öyküler de aynı şekilde yaza kalabilir. Değiştirilmiş Karbon'a ise en kısa sürede başlamak istiyorum. Zira dizisi çıktı ve ben kitabı okumadan diziyi çoktan yarıladım bile. Aldığım diğer kitaplar için kesin bir şey söyleyemiyorum. Boş zaman buldukça, yavaş yavaş okuyacağım hepsini :)


post signature
Paylaş:

2 yorum:

  1. Çok iyi etmişsiniz. Kitap okumadan benim için hiç rahat etmiyor mesela herzaman için bir kitap mutlaka okurum. Aşırı keyif alıyorum. Özellikle Bilim-Kurgu kitaplar daha bir ilgimi çekiyor :)

    ikizgezegen.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de son birkaç yıldır bilim kurguya çekiliyorum nedense :)

      Sil