, ,

Kitap Alışverişi | 18


Gecikmiş bir alışveriş yazısıyla, herkese merhaba :) Biriken kitap yorumlarına el atınca, geçen ay yaptığım alışverişten bahsetmeyi unuttum ^_^ Yapacağım başka bir alışverişle, bunu birleştirmeyi düşünmüştüm; fakat uzun bir süre kitap almayı düşünmediğimden, yaptığım son alışverişten bahsetmeye karar verdim.

Kitapları Bkm Kitap'tan aldım ve bu, Bkm'den yaptığım ilk alışverişti. Öncesinde siteyi araştırdım ve hakkında olumsuz bazı şeyler duyduğum için açıkçası biraz tereddütlüydüm. Instagram üzerinden bana ulaşıp site hakkında deneyimlerini paylaşanların çok yardımı oldu. Çünkü Bkm'ye ne sitedeki iletişim formundan ne de Whatsapp üzerinden ulaşamamıştım. Müşteri hizmetlerini aramaya karar verdim ve biraz bekledikten sonra kendilerine ulaştım. Sorularım cevaplandıktan sonra siteden alışveriş yapmaya karar verdim ve yukarıdaki kitapları aldım :)

Ruhlar Üçlemesi'ni ilk çıktığı zamanlarda, yakın bir arkadaşım tavsiye etmişti; o sıralar fantastikten uzaklaştığım için -kitap ilgimi çekse de- kitabı edinememiştim. Dizisi ile dikkatimi tekrar çeken Ruhlar Üçlemesi'ni yeniden keşfetmiş oldum :) Her bölümünü sabırsızlıkla bekleyen ben, sipariş geldikten sonra da Cadıların Keşfi'ni okumak için fazla bekleyemedim :D Şimdi, serinin son kitabındayım, bitmemesi için bir süre okumaya ara verdim. Yazacağım yorumları biraz daha azalttıktan sonra kitaba devam edip seriyi bitirmeyi düşünüyorum.

Üçlemenin yanındakiler ise, Domingo'nun çıkardığı Sherlock Holmes çizgi romanları ve sanırım bunlar, bir zamanlar Ntv'nin bastıkları ile aynı... Onlardaki indirim oranını da yüksek bulunca, çizgi romanları sepete attım.

Kitapların yanında, 221B Dergi'nin yeni çıkan sayısını da almak istemiştim. Fakat ellerinde olmadığı için alamadım. Ürünün tükendiği bilgisi, siparişim onaylandıktan bir gün sonra bana mail yoluyla bildirildi ve ücreti kartıma ertesi gün iade edildi. Siparişim de ondan sonraki gün, cumartesi günü elime ulaştı.

Kitaplar, karton kutuda ve hasarsız olarak geldi. Kargo firması Ptt'ydi ve onunla da bir sorun yaşamadım. Siparişten çıkan "kargo garanti belgesi" ise güzel bir alternatifti. Çoğu site, iade işlemlerinde sorun çıkmaması adına, kargoyu teslim alırken paketi açıp kontrol etmemiz gerektiğini salık veriyor. Şahsen ben, çok nadiren uyguluyorum bunu, ki kargo görevlilerinin acelesini de biliyoruz. Kargonun içeriğini inceleyip tutanak tutturmak, kargonun aldığı hasar dışarıdan görünmeyecek durumdaysa zor... Bkm'nin bu özelliği sayesinde, iade işlemlerinin en azından kolaylaşacağını düşünüyorum.

Sonuç olarak, oldukça memnun kaldığım bir alışveriş gerçekleştirdim. Özellikle, kitapların temini konusunda çok hızlı olmalarını sevdim. İlla ki olumsuz bir eleştiri yapmam gerekiyorsa, siparişlere koydukları kendi tasarımları olan o ayraçların çeşidini ve adetini artırmalarının daha iyi olacağını söyleyebilirim ;)

post signature
Paylaş:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder