, , ,

Ne(ler) Yapıyorum | 11


Herkese merhaba :) Öncelikle herkesin Zafer Bayramı'nı kutluyorum, umarım daha güzel günler bizi bekliyordur ^_^ Bir süredir blogla ilgilenemiyordum; çünkü bazı sorunlarla boğuşuyordum. Halbuki, ağustos ayı ne de güzel başlamıştı benim için... Kitap okuyor, yorum yazıyor, dizi izliyor, arka arkaya Dizi Notları yazıları yazıyordum; hatta, kendi kendime çizgi roman maratonu bile başlatmıştım. Ardından, her mevsim yakalandığım grip/nezle türevlerinden bir hastalık geldi ve bütün düzenimi altüst etti. Nefes almak dışında hiçbir şey yapmak istemediğim birkaç gün geçirdim ve tam kendimi iyi hissettiğim o gün, iyileşmemin belirtilerini gördüğüm günde bilgisayarım bozuldu. Hastalığın son günlerini bilgisayarsız geçirmek zorunda kaldım :/ Çektiğim fotoğrafları bilgisayardan düzenlediğim için blogun Instagram hesabından da paylaşım yapamadım.

Neyse ki dün, bilgisayar sorunu halloldu ve ben de bugün itibariyle sahalara geri dönmüş bulunuyorum ^_^


Avengers maratonuna kaldığım yerden devam edeceğim ki zaten, elimde okunacak çok çizgi roman da kalmadı... Ama önce, geçenlerde başladığım Senden Önce Ben'i bitirmek istiyorum. Bir de dün bitirdiğim Caliban'ın Savaşı'nın yorumu gelecek. Daha sonra maratona kaldığım yerden, House of M ile devam edeceğim :)


Yeni bir Dizi Notları'nın hazırlığını yapıyorum. Instagram hikayelerde paylaştığım Batman: The Animated Series de bu yazıda olacak. Yazıdaki bir diğer dizi ise Yasemin(booksenberg)'in tavsiyesiyle başladığım ve kısa sürede bitirdiğim Brooklyn 99. Bunlar dışında yazıda bahsedeceğim 2 dizi daha var. Hepsi de bayılarak izlediğim yapımlardan ^_^


Film konusunda dizilerdeki kadar aktif değildim. Bu ay izlediğim filmlerden aklıma bir tek Suicide Squad geliyor ki onun hakkında söylemek istediğim çok şey var. Filmin kaliteli versiyonu nete düştüğünde, filmi bir daha izledikten sonra yorumunu yazmayı planlıyorum. Ama şunu söyleyebilirim ki fragman filmi hiç, hem de hiç yansıtmıyor...

post signature
Paylaş:

4 yorum:

  1. Bloguna hoş geldin. ^.^ Instagram'dan okuduklarını görüyordum ama buradan yazıları okumak daha keyifli oluyor, umarım artık sık sık yazarsın. =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :D Burada yazmayı ben de daha çok seviyorum ^_^ Umarım, diyelim ;)

      Sil
  2. Aksilikler hep üst üste gelmiş, geçmiş olsun ^____^
    B99 benim gerçekten kahkaha ata ata izlediğim dizilerden biri, çok seviyorum. Senin de severek izlediğine sevindim. Merakla bekliyorum yorumunu :>

    YanıtlaSil