,

Bu ay ne(ler) okudum (Temmuz/2016)


Geçirdiğimiz şu zor günlerin ardından merhaba :) Temmuz ayını bol kitaplı, bol dizili geçirmeyi planlamıştım. Fakat yaşadıklarımızdan sonra, bir süre hiçbir şey yapmak istemedim. Şimdi ise Fringe izleyerek toparlanıyorum; çok yakında yorumlarla geri döneceğim ^_^

Bu ay kitap açısından hiç de fena geçmedi. Temmuzda 3 kitap bitirdim ki biri, 5 kitaplık bir şaheserdi ;)


Trenzalore Öyküleri'ni Instagram'dan katıldığım İthaki maratonu kapsamında okumuştum. Son öykü dışındakileri pek beğenmemiştim; son öykü de olmasaydı kitabı boşuna okuduğumu düşünecektim. Ben zaten 11. Doktor'un fanı değilim; bu yüzden, hikâyelerin beni cezbetmesi için daha da iyi olması gerekiyor. Trenzalore Öyküleri, favori Doktor'u 11 olanların severek okuyacağı bir kitap olabilir.

Hırsızlar Cumhuriyeti'ni kendimden geçerek okumuştum; çünkü o bir Scott Lynch, bir Locke Lamora kitaydı :D Sabetha karakteri beni hayal kırıklığına uğratsa da kitabın geri kalanı müthişti ;) Serinin sonraki kitabını merakla bekliyorum.

Otostopçunun Galaksi Rehberi'ni uzun bir okuma sürecinden sonra, ne yazık ki bitirdim. Kitaba geçen sonbaharın ortasında başlamıştım ve kitabı bitirmeyi erteleyebildiğim kadar ertelemiştim. Rehber, okuduğum en ilginç kitaplardan biri oldu ve tabii ki en iyi kitaplardan biriydi de... Herkesin en az bir kere bu muhteşem eseri okumasını tavsiye ediyorum ^_^

Temmuz ayında sizler hangi kitabı/kitapları okudunuz?


post signature
Paylaş:

2 yorum:

  1. hırsızlar cumhuriyetine yeni başladım, bayram da ki en güzel hedefim kitabı bitirmek... Otostopçunun Galaksi Rehberi'ni ise merak etmiyorum değil? ben geçen ayn daha ziyade psikoloji kitapları okudum... mesela güneşe bakmak ölümle yüzleşmek güzeldi... sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rehber'i tavsiye ederim :) Keyifli okumalar ^_^

      Sil