,

Bu ay ne(ler) okudum (Kasım/2015)


Kasım ortası başlayan vizeler nedeniyle bu ay benim için oldukça yoğun geçti. Ondan önceki haftayı vizelere çalışmak için ayırdığımı da hesaba katarsak, kasımın en fazla 10 gününü kendime ve bloga ayırabilmişimdir. Bu yüzden, kasım ayı okuma performansım biraz düştü.


Zaman Makinesi, bilim kurguya merak saldığım zamandan beri yani çok uzun bir zamandır okumak istediğim kitapların başında geliyordu. Sepeti doldurmak için aldığım kitabı, birkaç gün önce bitirdim. Beklediğimden oldukça farklı bir kitapla karşılaşmış olsam da kitap, beni büyüledi. Yazıldığı dönemi de göz önüne alınca, kitabı favorilerim arasına koymayı tercih ettim ^_^

Dokuz Gün ise kasımda bitirdiğim ilk kitaptı. Merak unsurunun yüksek olması, kurgunun gerçekçiliği ve psikolojiyi doğru bir şekilde kullanması kitabı eksikliklerine rağmen severek okumamı sağladı. Polisiye severlerin bu kitaba en azından bir göz atması gerektiğini düşünüyorum.

Ada benim gözümde, içeriği basımı kadar muhteşem olmayan kitaplar kategorisinde... Kurgusunun o kadar da sağlam olmadığını düşünüyorum. Kitap, özellikle son bölümleriyle beni hayal kırıklığına uğrattı. Kitap, bir seriye ait olduğu için bütün bu eksikliklerin sonraki kitapta telafi edileceğini ve soru işaretlerinin sonraki kitapta giderileceğini umuyorum.

Kasım ayında sizler hangi kitabı/kitapları okudunuz?

post signature
Paylaş:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder