,

Bu ay ne(ler) okudum (Mayıs/2015)


Mayıs ayı, derslerimin yoğunluğundan dolayı nasıl geçtiğini anlamadığım bir aydı benim için. Özellikle son 2 haftadır finallere çalışmakla ve girmekle uğraştığım için bu ayda kitap okuyabileceğim sadece 2 haftam vardı. Yine de ben, finallere çalışırken biraz esnek davrandım ve 2 kitap bitirdim ^_^


Trendeki Kız, heyecanla okuduğum polisiye kitaplardan biriydi. Kurgusu ve akıcılığı iyi olsa da, bir yerden sonra katili tahmin etmek o kadar da zor olmadı. Kitabın, sosyal medyada biraz fazla abartıldığını düşünüyorum; ya da o kadar çok övüldü ki kitaba yüksek beklentiyle başlayınca istediğimi bulamadım ve biracık hayal kırıklığına uğradım. Kitaba, beklentinizi normal seviyede tutup başlarsanız kitaptan daha çok keyif alabilirsiniz :)

Büyünün Rengi aslında o kadar mükemmel, o kadar muhteşem bir kitap ki... Ama kitap,  benim kitap okuyamama dönemlerimden birine denk geldi ve hak etmemesine rağmen, aylarca elimde süründü. Yoksa bu kitap saatler içinde okunup bitirilebilinecek bir kitaptı. Yeni bir evrene, dünyaya girildiği için sadece ilk sayfalar biraz karmaşık gelebilir, onun dışında kitabın içine düşmemeniz mümkün değil ^_^

Mayıs ayında sizler hangi kitabı/kitapları okudunuz?


post signature
Paylaş:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder