,

Bu ay ne(ler) okudum (Nisan/2015)


Nisan ayını hem kitap hem dizi açısından, istediğim kadar dolu geçirmediğim için biraz pişmanım. Derslerime öncelik verdiğimden dolayı böyle geçti, yoksa eski formuma döndüğümü hissediyorum :) Yaz tatilinden beri kitap okuma konusunda bir iştahsızlığım vardı, İzmir Kitap Fuarı'ndan sonra bunu yendiğimi ve eski "kitap üstüne kitap bitiren" benliğimin geri döndüğünü son birkaç gündür görüyor gibiyim ve bu beni çok mutlu ediyor ^_^


Bu ayı 2 kitapla tamamladım. Tatlı Tehlike, serinin ilk kitabı gibi muhteşemdi *_* Sadece aksiyonunu düşük buldum, onun dışında bir eksiği yoktu. Kitap, en çok da akıcılığıyla hafızama kazındı :)

Kızıl Yükseliş ise okuduğum en iyi distopyalardan biriydi. Özgün kurgusu ve kurguda aşk yerine savaş ve stratejilere ağırlık verilmesi, kitabı severek okumamı sağlayan başlıca nedenlerden. Ben dahil birçok okur tarafından çeşitli distopyalara benzetilse de, benzetildiği kitaplardan çok daha iyi olduğunu söyleyebilirim :) O kadar iyi ki, bu yıl okuduğum en iyi 5 kitabın arasına girer ^_^

Nisan ayında sizler hangi kitabı/kitapları okudunuz?


post signature
Paylaş:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder