, ,

Kitap Alışverişi | 5


Tolkien'ın eksik kitaplarını edinmek uzun zamandır aklımdaydı. Geçtiğimiz sonbahar, bu konuda ilk adımı attım ve J.R.R. Tolkien Encyclopedia: Scholarship and Critical Assessment'ı yaptırdım. Korsana karşı olmama rağmen böyle bir eylemde bulundum; bir kitaba 150-200 dolar verebilecek gücüm yok. Olsa bile verir miydim, bilemiyorum :D

Ardından gözümü Altıkırkbeş'in çıkardığı Tolkien kitaplarına diktim. Bu kitapların basımı artık olmadığı için sahaflardan ve ikinci el kitap satan dükkanlardan almam gerekiyordu. Fakat İzmir'in altını üstüne getirmeme rağmen sadece Peri Masalları Üzerine'ye denk geldim, o da şans eseriydi :D

Daha sonra UKitap'tan haberim oldu ve aradığım birçok kitabı burada buldum. Sistemi bilmeyenler için kısaca anlatayım. UKitap, takas veya satışa aracılık yapan bir site. Üye olduktan sonra almak, satmak veya takas yapmak istediğiniz kitapları profilinize ekliyorsunuz. Kitapların sayfalarında ise kimlerin bu kitaba sahip olduğu, takas/satılık listesinde bulunduğu gibi bilgiler yer alıyor. Satmak veya takas yapmak isteyen üyelerle mesaj yoluyla iletişime geçip anlaşıyorsunuz.

Buraya çok önceden üye olmama rağmen, açıkçası pek güvenemediğim için alışveriş yapmayı erteleyip durmuştum. Geçen hafta cesaretimi topladım, istediğim kitaplara sahip olan ve güvenilir olduğunu düşündüğüm birisine mesaj attım. Birkaç gün içinde anlaştık. Kitaplar da bugün elime ulaştı. Silmarillion ve Güç Yüzüklerine Dair'i almak istemiştim; siparişe Peri Masalları Üzerine'yi de sonradan ekledik. Sorunsuz ve hızlı bir alışveriş oldu, devamını getirmeyi düşünüyorum ^_^

UKitap'tan takas ve alışveriş yapmak isteyenlere fakat güvenmeyenlere, üyelerin karnelerine bakmalarını tavsiye ediyorum. Hiç olumsuz yorum almamış veya olumlu yorum sayısı yüksek kişilerle anlaşırsanız, dolandırılma ihtimaliniz yok denecek kadar az. Anlaşacağınız üyelerden kitapların fotoğraflarını istemeniz de kuşkularınızı gidermeye yardımcı olacaktır.

post signature
Paylaş:

2 yorum:

  1. LOTR ek kitaplarını Hobbit ve Güç Yüzüklerine Dair hariç okumadım ve bu yüzden kendimden utanmıyor değilim.

    U kitabı ben de istiyorum ama üyelik için başkasının tavsiyesi gerekiyormuş sanırım artık. Kefil gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. UKitap'ın nisanda davet sistemini kaldıracağını duymuştum, birkaç gün sonra tekrar bir bakın derim ;)

      Sil