,

Bu ay ne(ler) okudum (Ekim/2014)


Yazıya başlamadan önce, Bu ay ne(ler) okudum yazı dizisiyle ilgili birkaç şey söylemek istiyorum. Bu yazı dizisine bir yıl önce, 2013'ün ekim ayında başlamıştım. Bu yazıyla, yazı dizisinin 1. yılı doluyor. Önceki yazı dizisi, Bu ay ne okuyacağım?'ın aksine, Bu ay ne(ler) okudum'u sonlandırmayı düşünmüyorum. Burada bahsettiğim gibi, yazı dizilerini belli bir amaca yönelik hazırlıyorum ve bunun amacı aylık olarak okuduğum kitaplardan kısaca bahsetmek. Bu sayede hem ben o ay okuduğum kitapları tekrar hatırlayarak ikinci bir değerlendirmede bulunuyorum hem de sizler o ay okunan kitapların genel değerlendirmelerine göz atarak ilginizi çeken kitapların yorumlarına ulaşıyorsunuz. 1. yılında bu yazı dizisini, amacını koruduğu için kalıcı olarak blogumun bir parçası haline getirmeyi düşündüm. Gerçi, bunu aylar önce düşünmüştüm ama resmileştirmeyi sonraya bıraktım :)

'Gelelim bu ay bitirdiğim kitaplara...' diyecektim ama ekim ayını da geçen ay olduğu kitap okumadan bitirdim :D Eylülden farklı olarak bu ay, kitap okumaya çok daha fazla zaman ayırsam da aynı zaman aralığında birden fazla kitap okuduğum için kitapları bitiremedim. Bu dönem aldığım derslerin yoğunluğu da kitap okumamı olumsuz yönde etkileyeceğe benziyor. Ama bu, kitap okumamak için bir bahane değil, tabii ki ;)

İzlediğim dizileri azaltmaya başladığım şu günlerde Kafka'nın Dönüşüm'ünü bitirip burada ondan bahsedecektim, aslında. Üşengeçliğim yüzünden sonsöz kısmında kaldığım için şu anda okuduğum diğer 4 kitapla birlikte yorumu kasım ayına kaldı. Bu demek oluyor ki, kasım ayında bloga kitaplarla ilgili bolca yazı ve yorum gelecek ^_^

Ekim ayında sizler hangi kitabı/kitapları okudunuz?


post signature
Paylaş:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder