, ,

Yorum Cadısı 2 yaşında!


2 yıl önce biri çıkıp açtığın blog 2. yılını dolduracak ve sen bu süre içinde blogunda çok iyi vakit geçireceksin dese, kolay kolay inanmazdım sanırım. Hevesi çok çabuk sönen biri olarak koskoca 2 yıl boyunca aynı uğraşla ilgilenmek benim için büyük bir başarı. Fakat blogum benim için bir uğraştan fazlası oldu, artık. Hislerimi ve düşüncelerimi ilgi alanıma göre özgürce ifade ettiğim o ortam, benim bir parçam oldu.

Bu süre zarfında bana destek olan, olumlu/olumsuz yorumlarını benden esirgemeyen ve düşüncelerini paylaşan herkese sonsuz teşekkürler! Yorum Cadısı sayesinde fikirlerimi özgürce dile getirdiğim bir ortama sahip olmanın yanında, aynı ilgi alanlarına sahip olan çeşitli insanlarla tanışma şansına da ulaştım. Yorum Cadısı sayesinde yıllardır tanıyormuş gibi hissettiğim çok yakın arkadaşlara sahip oldum. En çok da onlara teşekkür ediyorum, iyi ki varsınız, iyi ki yanımdasınız :)

post signature
Paylaş:

14 yorum:

  1. çoook tebrik ederim niceyeni yaşlara, senin haberin yoktur ama benim blog açmama da senin blogun vesile oldu. bir kitap ile ilgili yorum araken googleda bloguna denk geldim ve ohaa ne güzel bloglar varmış dedim ve o an blog açtım ve geliştirmeye başladım. tekrardan kutlu ve mutlu olsun :D :D ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, darısı senin de başına ;) Ayrıca böyle bir şeye vesile olduğumu bilmiyordum, çok sevindim ^_^

      Sil
  2. Vayy! 2 yıl olmuş ne güzel :)) Daha nice yıllaraa o zaman.
    Burası gerçekkten öyle blogu açarken ben bile bu kadar sevebilecegimi ve senin de dedigin gibi bir parçam olabilecegini duşunmuyordum ama öyle oldu :)) İyiki blog açmışsın iyiki açmışız *.* (duygulandı -.-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ama... Bir zaman sonra, farkında olmadan blogu da işin içine katarak düşünmeye, eylemde bulunmaya başlıyor insan. Darısı senin de başına canım, hep birlikte daha nice senelere :)

      Sil
  3. Blogunla nice yıllara girmen dileğiyle Fehiman :) Ben de geçen yıl bu aydan itibaren kullanmaya başladıydım blogu duygulandım bir mutlu oldum senin yazını görünce :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Darısı başına, çok güzel bir duygu bu :) Çocuk büyütmüş gibi hissediyorum bazen :D

      Sil
  4. Nice yıllar , nice güzel paylaşımlar olsun :)

    YanıtlaSil
  5. Tebrikler! Darısı başıma, çabuk sıkılanlar için ekstra bir başarı gerçekten. Umarım çok daha uzun yıllar burada olursun, biz de okuruz. Bloguma da beklerim. :)

    YanıtlaSil
  6. Buradan da bir kere daha tebrik edeyim fehocan *-* İyi ki açmışsın blogu yoksa ben sen, Emin ve Damla'yla nasıl tanışacaktım *-* yirim bizi iyi ki varız. Blog zaten şahane söylememe gerek dahi yok :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tişikkirlir sipirmin ^_^ İyi ki varız ya, alternatif Fantastik Dörtlü gibi bir şey olduk biz artık :D

      Sil
  7. merhabaa. tebrik ederim bloğun iki yaşına girmiş :DDD BLOĞUNU BEĞENEREK TAKİP EDİYORUM. benimde bir bloğum var ve henüz çok yeni ve acemiyim. bana yardım eder misin??? :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Tabii, elimden geldiği kadar yardım ederim. İletişim kısmından e-posta adresime ulaşabilir, bana mail yoluyla yazabilirsin.

      Sil