,

Ne(ler) Okuyorum | 4


Benim için temmuzun ortası demek, klimayla gelen üşütme ve soğuk içeceklerin getirdiği boğaz ağrısı demek. Her temmuz ortasında üstümde, artık gelenekselleşmiş bir hastalık havası oluyor. Bu yaz da geleneği bozmadım ve o hastalık öncesi havaya girdim. Muhtemelen önümüzdeki birkaç gün boyunca battaniye-çay-kitap üçlüsüyle bolca vakit geçireceğim.

Hastalık isteksizliğine girmeden önce, şu sıralar okuduğum iki kitabı bitirmek niyetindeyim. Sürgün ve Krallık ile Fang Ailesi'ni Okuma Şenliği kapsamında okuyorum. Sürgün ve Krallık, Albert Camus'nün yazdığı bir öykü kitabı. Kitabın son öyküsüne geçtim, yorumunu ise çok yakında bloga ekleyeceğim. Fang Ailesi, okuduğum en eğlenceli kitaplardan biri. Onun da yorumunu bu hafta içinde yazmayı planlıyorum.

Siz ne(ler) okuyorsunuz/okumayı düşünüyorsunuz?

post signature
Paylaş:

1 yorum:

  1. Bende aynı anda bir kaç kitap okuyanlardanım :) Sürgün ve Krallık'ı merakla bekliyorum..

    YanıtlaSil