, , , , ,

Yorum: Once Upon A Time - 3. Sezon 8. Bölüm


Dizilerde bazı konular oluyor ki tek amacı seyirciyi sıkmakmış gibi geliyor. Once Upon A Time'ın son konusu ise Henry'yi Neverland'den kurtarmaktı. Başlarda her şey gayet heyecanlı ilerlese de ana konu birkaç bölüm sonra beni feci derecede sıkmaya başlamıştı ve diziyi yorumlama ihtiyacı bile hissetmemiştim, ta ki bu bölüme kadar.



Devamı spoiler içerir.



OUAT'ın facebook sayfasında bu bölümün Peter Pan'ın geçmişiyle ilgili olduğunu okuyunca çok sevinmiştim. Klasik masal karakterleri, dizide birazcık değişime uğruyor malum. Bu yüzden senaristlerin Peter Pan'a nasıl bir geçmiş yazacaklarını merak ediyordum. Bölümün, Rumple'ın çocukluğunu içeren bir flashback'le başlamasını birazcık garipsemiştim, bölüm konularını karıştırdığımı düşündüm ben de. Rumple'la Pan'ın arasındaki ilişkiyi öğrenene kadar da bu konu aklımı kurcalamadı. İşte bu yüzden Peter Pan'ın Rumple'ın babası olduğunu öğrenince şok oldum, öyle böyle değil... Şokun etkisindeyim hâlâ, uzun bir süre bu konuyu aklımda evirip çevireceğim muhtemelen...


Senaristlerin hayal güçlerinin en uç noktası bu bölüm olmalı, bunun üzerine daha ne yazabilirler diye düşünüyorum; bunun geleceğini nasıl göremedim diye hayıflanıyorum ve hâlâ şaşkınım. Ah, neyse... daha fazla uzatmayayım yoksa bu yazı bitmez :D

Heyecan verici bir diğer olay bölümün sonuydu. Dizimag'te bir üye Henry için "Bu çocuk gerçekten de truest believer. Her söylenene inanıyor garibim." yazmış, çok da doğru demiş bence. Çocuğun hareketlerini yorumlamadan önce, o yaşta ben de mi böyleydim diye düşünüyorum ama ıh-hı, yok ya... Neyse artık, yapacak bir şey yok, sezonun başından beri uğraşılan her şey boşa gitti gibi; zaten çocuk öldü mü kaldı mı onu da öğrenemeden bölüm bitiverdi. Yanlış anlaşılmasın, ben burada aslında Pan'ın tarafını tutuyorum ve kendisinin ölümsüz olmasına çok da sevindim :D Ama grubun Henry'yi kurtarmak için verdiği emeklerin boşa gitmesine üzüldüm.

Bir yanım Peter Pan'ın geçmişinin biraz hazıra konma gibi olduğunu, Pan'ın daha derin ve oturaklı bir geçmişi hak ettiğini düşünse de senaryonun oldukça şaşırtıcı olduğunu itiraf etmeliyim. Dizinin bu bölümünün hem ana olay hem de flashback'ler açısından oldukça iyi olduğunu düşünüyorum. Bölümün sonu da içeriği kadar heyecanlı ve sürprizlerle doluydu. Dizinin sonraki bölümünü merakla bekliyorum ;)

post signature
Paylaş:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder