,

Bu ay ne(ler) okudum (Ekim/2013)


Belki fark etmişsinizdir, ekim ayında "Bu ay ne okuyacağım?" yazısı yayınlamadım. "Bu ay ne okuyacağım?" yazılarının amacına ulaştığını düşündüğüm için bu yazı dizisini artık sonlandırıyorum. Yazıyı hazırlama amacım, öncelikle okuma alışkanlığımı düzene sokmaktı. Genelde ben, bir kitaba başlayıp o kitabı bitirmeden bir başkasına geçen biriydim. Aynı anda birçok kitabı okuyup bazısını sonra okumak üzere yarım bıraktığım da olurdu ve bu erteleme süresi ben kitabı yarım bıraktığımı hatırlayana kadar uzardı. İşte, "Bu ay ne okuyacağım?" yazılarını öncelikle bu alışkanlığımı değiştirmek için hazırlamaya başlamıştım. Ayın ilk haftası, o ay içinde okuyacağım kitapları belirlerdim ve blogumda paylaşırdım. Böylece hem o kitapları okumayı yarım bıraksam bile bu süreyi bir aya indirgemiş olurdum hem de kitaplığımda okunmayı bekleyen kitapları bir okuma sırasına soktuğum için okuyacağım kitabı seçerken yaşadığım kararsızlıkların önüne geçmiş olurdum. Fakat artık kitaplığımda okunmayı bekleyen çok kitap kalmadı ve bu yazı dizisi sayesinde okuma alışkanlığım da düzene girmiş oldu. Bu aydan itibaren yeni bir yazı dizisi hazırlamaya başlıyorum: Bu ay ne(ler) okudum.


Bu ay okuduğum kitaplardan oluşturduğum kulem, altı kitaptan oluşuyor. Kitapların incelemeleri blogta mevcut, göz atmak isterseniz kitapların isimlerinin üstüne tıklamanız yeterli ;)

Kayıp Kahraman, Neptün'ün Oğlu, Athena'nın İşareti ve Hades'in Evi, Rick Riordan'ın yazdığı Olimpos Kahramanları serisinin ilk 4 kitabı. Bu seriyi uzun zamandır okumak istiyordum. Serinin 4. kitabı Hades'in Evi'nin çıkmasına günler kala seriyi okumaya başladım ve çok geçmeden serinin bağımlısı oldum.

Korkak ve Canavar, Kitap Dostları olarak tur düzenlediğimiz bir kitaptı. Türk yazarların da harika fantastik kitaplar yazabileceği bu kitapla anladım.

Yıkılan Krallıklar ise Konuşan Kitaplar olarak incelediğimiz tur kitabımızdı. Kitap için kısaca, yine bir Dex harikası diyorum :D

Ekim ayında okuduğum kitapların hepsinin de benden tam puan aldığını belirtmeliyim. Fantastik severlere, bu kitapların hepsini şiddetle öneriyorum :)

Ekim ayında sizler hangi kitabı/kitapları okudunuz?


post signature
Paylaş:

7 yorum:

  1. Olimpos kahramanlarina bayiliyorum, ama daha Hadesin Evi ´nin Tükiyeden Almanyaya gelmesini bekliyorum ...
    Perg Efsaneleri ve Yikilan Kiralliklar da yakinda okumak istedigim kitaplar :)
    Hadesin Evi gelir gelmez ilk okuyacagim kitap olacak kesinlikle :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiden iyi okumalar sana :) Hades'in Evi yorumunu merakla bekliyorum ^_^

      Sil
  2. Aynı problem bende de var, kitabı severek okuyorum aslında ama sebepsiz bir şekilde bırakıveriyorum böyle. Benim de bu konuyla ilgili bir şeyler yapmam gerekiyor yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim uyguladığım yöntemi öneririm, başlarda biraz zor geliyor ama birkaç ayda alışıyor insan :) Bunun dışında aklıma gelen tek yöntem, kitaplıkta okunacak bir tek kitap bırakmak ve o kitabı bitirene kadar da başka kitap almamaktı. Ama bu yöntem bana daha zor geldiğinden yapmamıştım :D

      Sil
  3. Olimpos Kahramanları'nı o kadar çok merak ediyorum ki sırf o yüzden Percy Jackson serisini bitirmeye çalışıyorum. :D

    YanıtlaSil