, , , , ,

Haber: 12. Doktor'u canlandıracak isim açıklandı!


BBC One'da yayınlanan Doctor Who Live: The Next Doctor adlı programda Matt Smith'in yerini alacak 12. Doktor açıklandı.


12. Doktor'u canlandıracak isim, Peter Capaldi. Doctor Who izleyicileri bu isme hiç de yabancı değil. Peter Capaldi, Doctor Who'nun The Fires Of Pompeii bölümünde Lucius Caecilius Iucundus karakterini canlandırmıştı.

Aslında 12. Doktor'un kimliğinin açıklanmasından önce Doctor Who ile ilgisi bulunan birçok kişi bazı ipuçları vermişlerdi. Bu kişilerden biri, bugünkü duyuru için 12. Doktor'un fotoğraflarını çeken John Rankin Waddell'di. Twitter hesabından 12. Doktor'un fotoğraflarını çektiğini söylerken yeni Doktor'dan "he" diye bahsederek cinsiyetinin erkek olduğunu bildirmişti. 

Doctor Who Live: The Next Doctor'ın sunucusu Zoe Ball da, 12. Doktor'un kim olduğunu açıklamadan hemen önce yeni Doktor'un yakın zamanda bir projede yer aldığından bahsetmişti.

Açıkçası ben, yeni Doktor'u biraz yaşlı buldum. Matt Smith'le aynı yaşlarda bir aktörün olacağını düşünmüştüm. Yine de bu duruma ön yargılı yaklaşmamak lazım. Peter Capaldi'nin nasıl bir Doktor olacağını izleyip görmemiz gerekecek.

Siz, yeni Doktor hakkında ne düşünüyorsunuz?

post signature
Paylaş:

7 yorum:

  1. Ya David'ten bile yaşlı adam... 55 yaşındaymış :((
    Ben hiç iyi bulmadım. Gerçi zaman göstericek, belki iyi oynar fakat gerçekten Matt geldiğinde bile en azında genç falan dedik bu adam oynarken hık diye gider yani :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçenlerde bir yerde, Peter Capaldi'nin neden 12. Doktor rolüne çok iyi uyduğunu anlatan bir yazı okumuştum. Doktor'u canlandıran birçok oyuncudan yaşlı olması da vardı maddeler arasında. En azından yaşlıymış gibi numara yapamayacak, çünkü zaten yaşlı diyorlardı :D Adam nasıl ayak uyduracak bu koşuşturmaya bakalım...

      Sil
    2. Bak orası doğru tam yaştan sorun olmaz herhalde. Bakıcaz artık bu yazdığımdan sonra biraz yumuşadım ama çok merak ediyorum :))

      Sil
  2. En iyisi David :)) Bu çok yaşlı! Nasıl oradan oraya koşup zıplayacak? Espri falan yapsa babam yapmış gibi olur gülmem. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. David <3 :)
      Evet, yaşlılığı avantajdan çok dezavantaj getirecek gibi görünüyor :/

      Sil
  3. Benim favorim de David Tennant. <3 Matt Smith'e de alışmıştık tabii ama ben de yaşlı buldum yeni doctor'u. :/ Tabii David'den önceki doctor'u pek sevmediğimden önyargılı yaklaşıyor olabilirim, bilemiyorum. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. David Tennant benim de favori Doktor'um ;) Matt Smith geldiği zaman da biraz mırın kırın etmiştim ben, kendisinin çok genç olduğunu düşünmüştüm ama sonraları sizin gibi alışmıştım ^_^ Peter Capaldi ise 1000 küsur yaşında bir Doktor'u canlandıracağından role uygun gibi gözüküyor. Nasıl bir Doktor olacağını merak ediyorum :)

      Sil