, , , , , , ,

Yorum: How I Met Your Mother - 8. Sezon, 24. Bölüm


   How I Met Your Mother, 8. sezonu da devirmiş bulunuyor ;) Ben dahil birçok izleyicinin kafasını kurcayalan soru, sezon finalinde Ted'in gelecekteki eşini görüp göremeyeceğimiz idi. HIMYM izleyicilerinin 8 sezon boyunca merakla beklediği Anne bu bölümde göründü :)
Devamı spoiler içerir.
  • Ted'in eşine geçmeden önce Marshall'a gelen yargıç olma teklifine değinmek istiyorum. Marshall'ın hayallerinin bile ötesinde olan bu iş, HIMYM'daki karakterlerin hayatlarının, gittikçe mükemmelleşmeye başladığının bir göstergesi. 
  • Bir diğer gösterge de Ted'in gelecekteki eşiyle tanışma anının yaklaşması. O an o kadar yakın ki, artık Anne'yi gördük; sırada tanışmalarını izlemek kaldı. Ve işte Lily'yle aynı ayak numarasında güzel çizmelere sahip, Ted'in gelecekteki eşi!!! 


  • Çok ağır şeyler yazmak istemiyorum ama gerçekten çok çok çok fena hayal kırıklığına uğradım. Beklediğim Anne kesinlikle böyle biri değildi. Neden bilmiyorum ama ben Ted'in eşini sarışın ve renkli gözlü olarak hayal etmiştim ki çocukları da renkli gözlü yani... Sarışın olmasını geçtim, Ted'in ne sevgilileri oldu ki bunların içinde Zoey gibi taş bir hatun da vardı. 
  • Senaristler baktılar ki izleyiciler bu kadını sevmedi, hoop yandan başka bir kadın çıkarıp "Şemsiyemi tuttuğun için teşekkürler, canım." şeklinde bir cümle kurdurup bu kadın için de "Botlarını bana ödünç verdiğin için çok sağol." diye bir replik ekleyip izleyicinin gönlünü alabilirler de.
  • Dizinin son sezonu olan 9. sezon, 2013-2014 sonbaharında yayınlanmaya başlayacak. 

post signature
Paylaş:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder