, , , , ,

Yorum: Arrow - Season 1, Episode 22


   Uzun zamandır dizi yorumu yapmadığımı fark ettim, bu dönüş için de Arrow'un bugünkü yeni bölümünü uygun buldum :)
   Hem olaylar heyecanını kaybediyor hem de dizi, konusundan birazcık sapmaya başlıyor diye 5-6 bölüm öncesinde Arrow'u izlemeyi bırakmıştım. Birkaç gün önce Arrow'a devam etme kararı aldım ve şimdi, iyi ki de almışım diyorum. Zira sezon finali öncesi tüm heyecan tavan yapıyor ;)
Devamı spoiler içerir.
  • Walter'ın Moira'dan boşanmak istemesi bomba olaylardan biri sayılmasa da ileride birçok soruna neden olacak gibi gözüküyor, bunlardan biri de Walter'ın güvenliği.

  • Oliver'ın, Tommy'e gidip Laurel'la kızın güvenliğini tehlikeye atamayacağı için birlikte olamayacağını söyledikten kısa bir süre sonra Laurel'la birlikte olması, bölümü geçtim dizideki en saçma olaydı. Zaten, Laurel'ı hiç sevmiyorum... Çoğu zaman olaylara verdiği tepkiler abartılı geliyor. Oliver'la Felicity'yi birbirlerine çok yakıştırıyorum; Laurel ne kadar itici geliyorsa bana, Felicity de kırdığı bütün o potlara rağmen sevimli geliyor ^_^ 

  • Bölümün hatta sezonun bombası Malcolm Merlyn'nin, Vigilante'nin kim olduğunu öğrenmesiydi. Asıl heyecanı sezon finaline saklamışlar, Oliver'in ifşaa olmasından sonra neler olacağını kestirmek güç. Sezon finalini merakla bekliyorum ;)

post signature
Paylaş:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder