, , , , ,

Yorum: Supernatural - Season 8, Episode 12


Sezonun ana konusundan uzaklaşılmasına pek sıcak bakmıyorum, sezonu doldurmak için yapılan bölümler olduğunu düşünüyorum. Bölümün başında böyle düşünsem de, bu bölüm o tarz doldurma bölümlerden biri değildi. Biraz gizem ve heyecan dolu biraz da duygu yüklü bir bölümdü.
Devamı spoiler içerir.

  • Bölümün başlangıcı çok etkileyiciydi, doğaüstü olayları inceleyen Diyojen Kulübü tarzı gizli bir kulübün olması... Üstelik bu üyelerden birinin Henry Winchester olması ^^,

  • Bu gidişle tanımadığımız bütün aile üyeleriyle tanışacağız gibi :) İşte karşınızda Henry Winchester; John Winchester'ın babası, bizim çocukların da büyük babası ;) İtiraf etmeliyim ki bu adamı görünce bir Winchester olduğuna inanamadım. Bir John, Dean ve Sam'a bakıyorum bir de bu adama. Gerçi Sam'le birbirlerine biraz benziyorlar gibi...
  • Dean'in söylediğine göre Henry, John'u terk etmiş; en azından John, Dean'e böyle söylemiş ve kendisi de buna inanmış. Ama Henry'nin gelecekte, torunlarına yardım ederken öldüğünü; bunun sonucunda da geri dönemediğini öğreniyoruz.
  • Cass'in yokluğunu en çok hissettiğim bölümlerden biriydi. Cass olsaydı adamı iyileştirir ve kendi zamanına gönderirdi herhalde :/
  • Zaman yolculuğunu SPN'da izlemek keyifliydi, Winchester ailesini yakından tanımak daha da keyifliydi :)

Paylaş:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder