, , , , ,

Yorum: Supernatural - Season 8, Episode 10


Dizilerin sezon arası vermelerini sevmiyorum, aradan bir ay geçtikten sonra sezonun diğer bölümlerini pek hatırlayamıyorum. Neyse ki gibi bazıları, Supernatural gibi, bölümün başında birkaç dakikalık hatırlatma kısmı yapıyorlar, ama bu sefer de orada gördüğüm olayları hatırlamayınca olan oluyor :D Supernatural'ın bu bölümü, sezon arasından sonraki ilk bölümüydü. Bir ay beklediğime değdi :)
Devamı spoiler içerir.
  • Sam ve Dean'in anlaşmazlığı için ya barışsınlar ya da yolları ayrılsın diye yırtındım bölümün başında. Neyse ki kardeşlik kazandı, Amelia da avcunu yaladı. Böyle önemli olaylar ile çocuğun arasına giren kızlar yok mu... Hayır yani, Sam'in mutlu olmasını ben de isterim ama bu çocuğun dayanamayıp abisinin peşinden gideceğini biliyorum, normal hayat sıkar bunları. İyisi mi Sam ve Dean hep birlikte takılsın, birlikte avlansın ^^,
  • Ana Dean'in Benny'le iletişimi kesmesine üzüldüm :/

  • Bölümün bombası buydu sanırım. Crowley'nin tableti öğrenmesi kötü oldu, yok ya iyi oldu aslında. Crowley nasıl bir karakterdir ya... Arada kendimi Winchester Bros.'a karşı Crowley'i tutarken buluyorum. Hiç hoş değil bu taraf değiştirmeler :D
  • Castiel'e de kıyamam, kukla oldu diğer meleklerin elinde. Cennete gittiğinde 'Sen yokken biz vardık kızım, sen kimi kimin parmağında oynatıyorsun?' diyemiyor mu yahu? Tam da hatırlamıştı yukarıda olan olayları... Ama Winchester'lar fark etti Cass'teki garipliği, peşini bırakmazlar bunun. Çok geç olmadan Cass'i, şu melek görünümlü şeytan kadının elinden kurtarsalar bari :/



Paylaş:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder