, , , , , ,

Yorum: How I Met Your Mother - Season 8, Episodes 11 and 12


11 ve 12. bölümler birleştirilip tek bölüm olarak izleyiciye sunuldu. Finale çok az kaldı.

   8. sezonun başında Barney'i damat, Robin'i ise gelin olarak izlemiştik. Bu sezon boyunca Barney'in yaptıklarına bir anlam vermeye çalıştıysam da başaramamıştım. Bu iki bölümde olayı öyle güzel bağladılar ki ne diyeceğimi şaşırdım. Tabii senaristler arada, ''Acaba ben mi yanlış gördüm, Robin Barney'le değil de Ted'le mi evleniyordu?'' dedirttiler yani...
Devamı spoiler içerir.
  • Bomba kısıma geçmeden önce Jinx (Cipskola)'i çok sevdiğimi söylemeliyim. Jinx'lenen olmadıkça eğlenceli bir aktivite :D


  • İşte bomba kısım... Yukarıdaki olaya kadar her şey gayet normal, hatta klasik HIMYM eğlencesinde bile denilebilir. Ama şu kareyi görünce küçük dilimi yuttum, o an su içiyor olsaydım muhtemelen burnumdan, ağzımdan ve kulaklarımdan çıkarırdım. 
  • Neyse ki her şey Robin Taktiği'ymiş... Senaristlere diyecek söz bulamadım, Barney'in bütün sezon boyunca yaptığı mantıklı gibi gözüken dengesizlikleri iyi bağladılar ;) Ve Barney'in değiştiğini de iyice anlamış olduk.

  • Ne kadar da tatlılar yahu :) Başlarda Barney'i ve Robin'i kimseyle yakıştıramasam da sonralarda bir Barney-Robin fanı haline geldim :D
  • Sarı şemsiyeli kadın konusunda hayal kırıklığına uğradım ama. Bölümün sonunda o şemsiyenin gözükmesini beklemiştim. Sanırım senaristler bir güne bu kadar bomba yeter diye düşünmüş olacaklar ki o olay sonraya kaldı :(
  • Bayılarak izlediğim bir bölümdü. Devamı için sabırsızlanıyorum, önümüzdeki bir ay göz açıp kapayıncaya kadar geçer umarım :)


Paylaş:

1 yorum:

  1. favori dizimmm <3 bitmesinnn demekle birlikte artık şu sarı şemsiyeliyi merak etmekten de çatlayacağım :D

    http://www.kontesce.blogspot.com/

    YanıtlaSil