, , , , ,

Yorum: Fringe - Season 5, Episode 10


Finale yalnızca üç bölüm kalmışken heyecan yavaş yavaş artıyor. Geçen bölümde Walter üzerine yoğunlaşılmıştı daha çok. Açıkçası biraz sıkılmıştım. Ama bu bölüm, geçen bölüme kıyasla resmen uçurdu :)
Devamı spoiler içerir.
  • Bölümün bombası, son 5 dakikaya kadar Nina'nın ifşaa olması ve düşüncelerini Windmark'tan korumak için kendini öldürmesiydi. İlk sezonlarda Nina'yı bu kadar benimsememiştim, şimdi ise öldüğü için üzüldüm. Fakat Nina gitmeden lafı öyle bir koydu ki :D

  • Son 5 dakikada ise Donald'ın September olduğunu öğrenerek büyük bir şok geçirdim zira September ölünce adamın plandaki rolünün de bittiğini sanmıştım. Öyleyse iki seçenek var; Birincisi, September bir zamanlar insandı ve bir şekilde Observer'a dönüşüp bu işe dahil oldu. İkincisi ise. bu kel çocuk aslında September, Walter bu çocuğu geliştirip normal bir Observer'a dönüştürdü ve daha sonra September'ın normal bir insan hayatı oldu. o.O
  • Şu planı da çok merak ediyorum. Nasıl bir şey olduğunu bekleyip göreceğiz ;)
  • J.J. Abrams'tan her şeyi bekliyorum artık... Üç bölüm sonra cevapları almış olacağız umarım :)
Paylaş:

2 yorum:

  1. Very nice post. I just stumbled upon your blog and wished to say that I
    have really enjoyed browsing your blog posts.

    After all I will be subscribing to your rss feed and
    I hope you write again soon!
    My site ... Volcano Stove

    YanıtlaSil