, , , , , ,

Yorum: Dexter - Season 7, Episode 13


   Dexter'ın 7. sezon finalini büyük bir heyecanla izledim. Geçen bölümün sonunda öyle bir fragmanla baş başa bıraktılar ki bizi, neye uğradığımı şaşırdım. Dexter için her şeyin bittiğini, yolun sonuna geldiğini düşünmüştüm.
Devamı spoiler içerir.

  • Bölümün isminden de anlaşılacağı gibi bölümün merkezi Doakes olarak başlıyor. Arada Doakes'ın bulunduğu küçük flashbackleri izledikçe aslında bu adamın diziye ne kadar renk kattığını unutmuşum. Dexter'a karşı olan tavırlarını izlediğimde nefesimi tutsam da adamda ayrı bir hava vardı, ne manyak adamdı ya :D


  • Dizideki heyecan işte bu kare ile başlıyor. Daha ne oluyor demeden La Guerta,  Dexter'a kelepçeleri taktırıyor. Bir an bu kadının cidden kanıt bulduğunu sanmıştım, neyse ki yok öyle bir şey :D Ama Dexter'ı tutuklatırken bir afralar bir tafralar, gören de ''tırnaklarıyla kazıyıp hakkıyla'' geldiği kariyeri boyunca peşinde olduğu bir katili yakaladı sanır. Zaten bu kadını gördüğüm ilk anda sevmemiştim. Öldüğü için gram üzülmedim. 
  • Ama Deb'e üzüldüm, kızın Dexter'ın sırrını taşıdığı yetmiyormuş gibi bir de LaGuerta'nın kanı ellerine bulaştı. Sonraki sezonda Deb'in çok ama çok değişeceğini düşünüyorum. Hatta değişmiştir bile zira bölümün sonlarına doğru Dex'le partiye girdiklerinde kızın yüzünde hiçbir duygu belirtisi göremedim.
  • Hannah'tan bu tarz eylemler bekliyordum zaten. Asıl önemli olan şimdi ne yapacağı... Sonraki sezonda Hannah ile Dexter'ın arasında minik bir savaşın çıkacağını düşünüyorum.
Paylaş:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder