, , , , , ,

Tanıtım: Charlaine Harris - Peri Ölüsü (Sookie Stackhouse, #9)



   Yıllar yıllar önce, İnkılâp Kitabevi'nde yeni bir vampir romanı görmüştüm. Arka kapak konusu hoşuma gitmişti fakat alamamıştım. Eve gelince kitabın adını hatırlayamamam ile birlikte başlayan bu takıntı kitabevine gidip ''Sizde bir kitap vardı, kapağında da mor ojeli bir kadının eli... Ondan kaldı mı?'' diye sorana kadar bitmedi.

   Sonuç ise ne kitabın adını öğrenebilmiş ne de kitabı alabilmiştim. Kısa bir süre sonra biricik kardeşimin kitabın adını hatırlamasıyla dünyalar benim oldu :) Kitapçıma gidip Gündüz Ölüsü'nü aldım ve hala da ''Adını hiç öğrenemeseydim acaba kitap zevkim nasıl değişirdi?'' diye düşünüyorum. Okuduğumuz çoğu vampir konulu kitaplarda vampirler insanoğlu tarafından fazla bilinmeyen gece yaratıkları olarak işleniyor. Charlaine Harris benim vampirlere karşı olan bu bakış açımı değiştirdi. Kendisini bir Anne Rice ya da Bram Stoker gibi görmesem de normal bir vampir yazarı olarak da görmüyorum.
   Uzun zamandır bloga girmeyince girişim böyle uzun oldu :D Lafı daha fazla uzatmadan kitabın arka kapak yazısına geçiyorum :)
   Tuhaf ve seksi garson kız Sookie Stackhouse'a kapılmamanın yolu yok. Bizi de al Sookie! Bizi de!
   Louisiana, Bon Temps'da yaşayanlar, vampirlerle ilgili çok az şey biliyor. Kurt adamlarla ilgiliyse hiçbir şey. Tabii herkesin sevgilisi ve her şeyden haberdar -istemeden de olsa- Sookie Stackhouse dışında. Ta ki o güne kadar... 
   Çünkü, kurtadamlar ve şekil-değiştiriciler kendilerini ölümlü dünyaya ifşa etti. 
   Ve bunun hiç de hoş sonuçları olmadı. Sookie'nin yakından tanıdığı biri, feci şekilde can verdi. Ancak Sookie'nin katili bulmak konusundaki kararlılığı, karşılaştığı daha büyük bir sorun yüzünden yok olup gidecekti. Vampirlerden ve kurt adamlardan çok daha yaşlı, güçlü ve gizemli bir doğaüstü ırk, savaşa hazırlanıyordu. 
   Ve Sookie, bu savaşın ortasında, yemin bizzat kendisiydi. 

Şahane... Harris, doğaüstü dünyaları müthiş bir mizah anlayışıyla bizim dünyamızla birleştiriyor.
-Tulsa World

Sevgili kahramanımız Sookie Stackhouse için işler kızışıyor. Yalnızca tek bir kazanan olacak.
-Booklist

Alışılmış vampir hikayelerine sihirli ve gizemli bir soluk geldi.
-Houston Chronicle
Paylaş:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder